Gå til innhold

Til dere med to eller flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere veldig forskjellige svangerskap selv om dere gikk med jenter eller gutter begge gangene?

Hører at det kan være stor forskjell om man går med enten jente først og gutt etterpå eller gutt først og jente etterpå. Men lurer på om det kan være totalt forskjellig om man går med jenter begge gangene? Har jente fra før og var ikke dålig med henne i det hele tatt. Men nå er kvalmen kommet. Min mor var ikke dårlig i noen av svangerskapene sine og hun fikk bare jenter.

Noen som har erfaring på det området?

Om dere skjønte dette innviklete spørsmålet. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med første mann hadde jeg ingen ting... men denne gangen er jeg skikkelig dårlig kvalm svimmel trøtt og veldig sliten..

Skrevet

Med fødstemann hadde jeg et skikkelig tøfft svangerskap, kvalm helt til 5.måned, bekken og isjias-plager osv. Det ble en gutt.

Neste svangerskap var mye lettere, bare såvidt litt morgenkvalm i noen få uker, lite bekkenplager og i god form. Det ble også en gutt.

Tredje svangerskap var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt, det aller beste svangeskapet, bekkenet kranglet ikke heller. Det ble en jente.

Nå fjerde gangen er jeg kvalm, og i skikkelig dårlig form, igjen. Lurer på hva det blir denne gangen.

Skrevet

min søster har fått 2 jenter. 1 gang problemfritt svangerskap, 2. gang kvalm i 9 mnd

Skrevet

Første svagerskap var kvalmen og trøttheten der fra uke 7 og frem til 8mnd - det ble ei jente.

Andre svangerskap, litt trøtt og litt kvalm også da fra uke 7, men det gikk over i uke 13. Ellers i fin form - det ble en gutt.

Nå er jeg 5 uker på vei og har bare merket at jeg blir litt mer trøtt - så venter spent på hva som skjer om et par uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...