rikedaspike Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Når tar dere kontakt med Jordmor eller lege? De sa til meg begynnelsen av neste uke skulle jeg ringe og få en overtidsvurdering. Håper det skjer noe i helga da....!!!
påhanigjen79 Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 æ e 7 daga på overtid i dag, ska te legen på mandag og har fått overtidstime på sykehuset på torsdag...12 daga etter termin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå