Muffinsmamma Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 er så nyskjerrig på andres liv der hjemme. Jeg har hatt 6 lykkelige år med mannen min, et barn, er fortsatt lykkelig men ser at man jo må pleie ekteskapet hver dag, og i perioder der vi begge jobber mye kan jeg lett kjenne at man ikke "ser" hverandre i hverdagen. Nå er det snart ferie, og da vet jeg at alt kommer til å gå på skinner igjen. vi skal ta en liten ferie alene, som jeg gleder meg utrolig mye til. Vi har sex kanskje 1-2 ganger i uka, men i perioder sjeldnere, men sjelden mindre enn annenhver uke. er fornøyd med det, er veldig attrahert av mannen min enda. Har i perioder blitt småfascinert av andre menn, men det går fort over. Jeg ser hvor fint jeg har det hjemme, selv om man noen ganger ville hatt tilbake singel-tilværelsen bare sånn bittelittegrann..! Men det er vel helt naturlig. Er glad jeg hadde en skikkelig lang singel-periode i 20-åra og fikk festet fra meg, de gangene jeg er på by´en nå for tida merker jeg at jeg ikke savner byturlivet det i det hele tatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå