4-barnsmamma :-) Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 JEg driver og tvinger meg selv gjennom den der norske go-shake'n, (nærings-smoothie som de så fint kaller det...). For jeg klarer liksom ikke å gå ned i vekt ved å legge om kostholdet og trene, i alle fall så går jeg ikke ned raskt... (Vet det er sunt med jevn ganske lav vektnedgang men jeg blir jo mer motivert om det går raskt). Ellers pleier jeg å trene fra 2-5 ganger hver uke (jogge/styrke/sykle/gå osv). Mitt beste tips er fiber og vann, har fungert før... Drikker masse vann, da blir jeg ikke så sulten, og fiber fyller opp.... Jeg tar i mot alle tips med takk! :-)
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Jeg prøver å ta til etterretning det med å drikke nok:( Sliter ille der altså, kan gå en hel dag og finne ut at jeg har drukket maks en halv liter:( Fyller heller på med mat, er jo vann i mat også, men da faller jo liksom poenget borte... Men ellers gjør du vel det som er det beste, trener og spiser sunt:) variert trening er hvertfall lurt da, men det ser nå ut som du varierer i massevis:) Du får bare smøre deg med litt mer tålmodighet, jeg kjenner absolutt til det der med at det går for saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakte:(
4-barnsmamma :-) Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Tygd og utspytta! Jeg drikker 1/2 liter vann til hvert måltid, har sånne 0,5 l ølglass som jeg fyller opp ogh stapper i meg, helst FØR maten men går greit om jeg drikker det i løpet av måltidet. Da får jeg i meg minst 2 liter rent vann per dag, drikker også litt juice/skumma melk o.l. Aldri sukkerholdig drikke (drikker evt lett.brus og lett-saft men bare i helga. Kjøper en 1,5 liter brus hver helg som jeg sliter med å få i meg, men godt å ta et glass på kvelden i helga...
du og jeg og vi to Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Har du hørt om mannen som kjøpte en veldig dyr slankekur på internett? Han henta pakken spent på posten, og da han kom hjem og åpnet den satt han med en hermetikkboks i hendene. Han åpnet den, og inni lå det - en lapp! Og på lappen sto det - Spis mindre. Tren mer. Hehe, synes den er litt morsom jeg, for det er vel sånn det er. Men det finnes sikkert masse gode tips. Det å drikke mye vann er sikkert lurt, og spise mat med høyt fiberinnhold. Men ellers er det vel gjort undersøkelser på ulike kurer og dietter, og de fant ut at Roede sin fremgangsmåte med å spise litt mindre av alt var det som fungerte best på sikt.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Gå en rask tur på minst 30 min før frokost. Det setter fart på forbrenningen. Spis egg, svinekjøtt, kalkun og kylling. Tren spinning, styrke og pilates Drikk vann Beveg deg mest mulig i hverdagen Sukk... hadde jeg bare klart dette selv. Mangler en god porsjon selvdisiplin, kan du si..
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Spise hver 3-4 time, nøyaktig! Og absolutt ingenting av mat eller drikke som er calorier i (saft, juice, brus ol) mellom disse måltidene. Da holder du forbrenningen gjevnt høy hele dagen. Spis også lite til hvert måltid siden du spiser så ofte. Reduser middagsporsjonene dersom du er storspiser og spis masse grønnsaker og frukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå