chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Var oppe i natt på toalettet kl 02, 05 og 08 og alt var bra. Når jeg så måtte opp igjen kl 10 var jeg plutselig blitt svimmel, ikke slik at alt gikk helt rundt, men slik at jeg ble veldig utrygg på stødigheten min, spes ned trappen. Gikk opp igjen å la meg og nå måtte jeg bare stå opp, og det er her fremdeles. Svimmel, hodepine.... ekkelt. Ble jo litt bekymret jeg, kan det være blodtrykket? Noen fler som har det/ har hatt det?
Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar* Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Man har gjerne en senkning av blottrykket når man reiser seg. Dersom det går over etter bare noen sekunder etter du har reist deg opp behøver du ikke bekymre deg. Men hvis det vedvarer er det greit å gå en tur og få målt BT. Lykke til!
Scorpiogi Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 ved lavt blodtrykk vil det kunne bli svimmelhet ja... legen min sier at det ikke er så gærnt å ha lavt blodtrykk som gravid, det er verre med høyt. De fleste gravide får litt lavt blodtrykk. Jeg er en del plaget med svimmelhet og sånn "melkesyre-følelse" i kroppen ofte....og har hatt litt lavt blodtrykk ja.. men føles det unormalt og ekkelt da ringer du bare føden og får de til å sjekke det, for sikkerhets skyld...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2008 Har nå vert hos legen da jeg går inn i tredje time med svimmelhet... og kvalm med skjelvinger og hetetokter. Fikk påvist UVI og fått medisin og beskjed om å legge meg. Så nå gjør jeg det og håper det går over snart=) BT var forresten helt fint 114/60.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå