Gå til innhold

samværs-avtale...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt for meg og eks for over et halvt år siden.

Vi signerte avtale om hvordan vi skal ha ungene.

det tok lenger tid enn jeg hadde tenkt før vi kom i gang med denne samværsavtalen, ikke før nå.. eller etter ferien faktisk...

Nå kommer eks og sier at vi ikke skal følge den, for det var slik jeg hadde bestemt det...

Jeg har ikke så lyst å forandre den av forskjellige grunner...

for det første har jeg lagt opp til at han får "fri" når kompisene hans har frihelg fra jobben, og da kan de finne på sosiale ting.

for det andre har jeg lagt litt opp til meg, slik at jeg den ene dagen kan treffe vennene mine på "klubb" akkurat den dagen.

for det tredje, har jeg lagt opp til at da går det faktisk bare 3 dager mellom ungene og eks får sett hverandre. Istedet for at det går en uke uten at de ser hverandre.

Jeg har ikke lyst å bytte på det... hva kan jeg gjøre for å beholde det slik?

For å si det slik så er jo en avtale en avtale, den er signert og sånn og sånn og sånn...

Kan vi ikke prøve det i første omgang - se hvordan det går?

jeg er siiiikkker på at han motsetter seg kun for å gjøre ting vanskeligere for meg... Han har sagt han ikke skal være noe sammarbeidsvillig eller gjøre ting for å hjelpe meg (bytte helger hvis jeg trenger det etc)

han sier det er jeg som har styrt alt slik og slik, men jeg har tatt hensyn til hvilke helger han har fri også... OG jeg ga ham muligheten til å se igjennom FORSLAGET før han signerte, men han så ikke særlig på det eller hørte så mye på hva jeg hadde å si, bare skrev under i full fart... han tok jo aldri iniativ til noe/noe annet heller...

Det er jo litt dumt å komme nå??

eller??

årrrh, jeg orker ikke masse krangling, noe som har begynt å ulme seg litt opp.... har vært ganske ok en stund, men nå er det mye kniving....

Han har jo sagt han ikke skal gjøre ting "easy" for meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...