Gå til innhold

Sv.skapsforgiftning og hodepine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt hodepine den siste tiden, er der heldigivs ikke hele tiden. Kommer og går, og er ikke i hodet heller men framme ved panneregionen. Men det jeg lurer på er om dette alene kan tyde på sv.skapsforgiftning, eller om det må være der konstant for at du skal ta symp. på alvor?

Skal ikke til lege før om en uke til, og er lenge siden jeg har tatt urinprøve nå så er litt småbekymret. Det har også begynt å klø under fotsålen, og bekkenet mitt gjør vondt. Vet ikke helt om det er bekkenløsning, eller bekkenlåsning. Av til låser det seg mens andre ganger virker det helt løst og må halte avgårde :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det! Jeg vet da søren jeg, spør noen andre i stedetfor sutrekjerring. Har du hodepine kan du ta PARACET, og ikke nok med det, men pannepine...hva i helvete er det da? Ingenting som heter det, enten har du hodepine, enten har du ingenting!

SKJERP DEG SYTEMAGRETE!

Skrevet

Lever inn en tisseprøve på legekontoret;)

Skrevet

Fy flate for et svar du har fått over her.......... Ikke bry deg! Selv har jeg også av og til vondt fremme i pannen og bak øynene. Kan minne litt om migrene. Har også lurt på om det kan være begynnelse på svangerskapsforgiftning, men vet litt for lite. Er lenge til jeg skal til legen, men i og med at det bare er av og til tar jeg det med ro. Er jo ganske vanlig å ha litt vondt i hodet under svangerskapet så vidt jeg har forstått. Men blir godt å få sjekket urinen om ikke så alt for lenge.

Ellers vil jeg si til deg at her inne kan du spørre om hva du vil, og ikke la dumme svar få hindre deg. Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar:-) Og vi har også lov å syte og klage om vi føler for det, selv om jeg ikke synes du gjør det i det hele tatt!

Lykke til videre, og håper hodepinen forsvinner fort av seg selv:-)

Klem

Skrevet

Au.....

Ser du er blitt bitt av pittbull her. Noen har spist huggorm til frokost. Ta helsen din på alvorlig Metalpunkin, og drit i svar fra sure kjerringer.

Håper du blir bedre og at det ikke er noe alvorlig.

Skrevet

Jo takk for det. Tok ikke innlegget med tungt hjerte, det er jo en del merkelige folk rundt omkring på Bim har jeg merket meg.

Håper for all del at hodepinen forsvinner og at det ikke er sv.skapsforgiftning, men klarer ikke roe meg helt ned før jeg har fått sjekket urinen.

Men er forhåpentligvis ingen fare, en skal jo ha litt flere symp for at det skal være forgifning regner jeg med :)

Takk for et hyggelig svar, lykke til videre.@

Klem :)

Skrevet

Hehe ja virket som hun hadde våknet på feile side av sengen i dag :) Men men!

Skrevet

Den er god:-) Bra du ikke bryr deg! He he sjekk ut profilen hennes da... Enten er hun veldig hormonell for tiden, eller har hun ikke helt realistisk syn på seg selv:-D

Skrevet

Satser på at det kun er hormoner som løper løpsk, slik som det ofte kan være under sv.skapet. Men men, hun får bare være sur og grinete. Kanskje hun har en dårlig dag, hvem vet :)

Skrevet

He he ja vi får satse på det for hennes del;-)

Skrevet

Fytti faen, for noen dømmende mennesker det er her. Jeg svarte bare på innlegget hennes, ikke noe meg. Og JEG HAR FAKTISK EN GANSKE TUNG DAG, og trenger ikke dømmes av den grunn!

Fy faen sier nå jeg!

Skrevet

Nei klart du ikke skal dømmes for at du har en tung dag, men du hadde nå ikke trengt å svare så stygt på hennes ærlige spørsmål...

Du som dømte....

Skrevet

Jeg dømte da ingen..hun spurte dumt så jeg svarte dumt tilbake. Hvem har vel vondt i pannen uten å feks ha slått seg i pannen først...? Det dukker stadigvekk opp så mange fordømte innlegg her med de mest teiteste sp.målene.

Hva ser vi ut som, utdannede leger? Er ikke alt vi vet, så derfor valgte jeg å svare dumt tilbake. Mener fortsatt hun er utrolig sutrete av seg, har hun et seriøst sp.mål stiller hun det faen ikke her, men ringer til legen om hun er bekymret. Alle vet jo at svarene her inne ikke er pålitelige, og ofte får jo ikke personen svar engang.

Hun fikk som fortjent, jævla kjerringen! Passer jo inn i gjengen her, alle syter jo til de grader her inne!

Skrevet

hehe ...er så misunnelig på deg ...kaster rundt deg med gleeeeeeede....hihi....

tenker du bare har logget deg inn her og skal lage litt kvalme ...synd ingen biter på da ...bare synes dt er FESTLIG!!!!!!!!

Skrevet

hehe, dette var det morsomste jeg har lest på lenge:)

Skrevet

Hehehe ble litt lattermild her :)

Måte på frekkhet skal man lete leng etter.

Håoer du får en bedre dag i morgen....

Skrevet

Hei mrs.burns..

Ville bare si at pannehodepine kan en fint ha uten å ha slått seg i pannen først...Dette er et symptom på svangerskapsforgiftning, det står forresten i de fleste svangerskapsbøker om du har lest noen. Det er en spesiell type hodepine som sitter midt i pannen.

metalpunkin: Jeg ville tatt med en urinprøve til legekontoret mandag hvis jeg var deg. Kanskje kan de måle et blodtrykk også. Dette kan jo legesekretærene gjøre hvis legen din ikke har tid. Det er sikkert ikke noe alvorlig, men det er alltid best å være på den trygge siden. Mange er plaget med hodepine i svangerskapet, så det kan like gjerne være det. Hvor langt er du på vei?

Jeg har hatt alvorlig svangerskapsforgiftning i mitt første svangerskap og vet ganske mye om dette, bare spør hvis du lurer på noe:-)

Skrevet

Heisann. Er sykepleier, og må bare si at pannehodepine er et helt greit uttrykk og normal beskrivelse på hodepine. Hu sure må være ganske snever må jeg påstå, som ikke har hørt om det før ;)

Nå vet jeg ikke noe om svangerskapsforgiftning altså, ikke mitt felt akkurat. Men en lege vil alltid spørre om hvor i hodet smertene sitter, og da vil jo pannehodepine være en grei beskrivelse. Jeg er bare 16 uker, og har også hatt en del hodepine i det siste, den sitter også litt midt i hodet, eller nærmere pannen. Jeg tror min har kommet av at jeg har drukket for lite nå i varmen, for det har spesielt kommet på varme dager hvor jeg har fått i meg litt lite drikke. Men som de sier over, så kan du få levert en urinprøve på laboratoriet for å få sjekket urinen, uten å ha time hos legen, så slipper du å bekymre deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...