Gå til innhold

SEXY KJOLER

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,de har jeg sett for når jeg logga meg på i dag, lå det noen linker fra min mann klare på msn :-)

han hadde også sett de, de er kjempefine, men nå har jeg kjøpt 2 stk allerede da....

Skrevet

Et par av de var fine.. Men de fleste var i mine øyne gyselige og langt ifra sexy...

Skrevet

har flere linker fra samme plassen, men er ikke akuratt der jeg har kjøpt mine kjoler da....

Skrevet

Å føttirakkærn. Playboy klær:S

Skrevet

er mange fine kjoler også, er ikke farlig å kle seg pent, når en skal i selskaper.

Skrevet

Har vel ikke noe med og kle seg pent i selskaper.. Ikke alle kan ha lik smak..2 jeg kanskje kunne vurdert.., men resten var etter mitt syn ikke pent.. Og ville ikke pyntet meg med de i selskap...

Skrevet

nei, det er sant, men nå har jeg vært på leit etter en spesiell kjole lenge, og den kunne jeg få bestilt hos Leanna, i stedet for å bestille fra utlandet.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Heia, syns kjolene så helt normale ut e da hehe, playboykjoler??? hvor da?;) flotte kjoler som sitter kroppsnært. Ikke viste de for mye bar hud heller eller var for korte,så vet egentlig ikke hva folk ser på her hehe..

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Var fine de og:) skulle ønske e hadde mange mange selskaper e skulle i så hadde e hatt en unnskyldning til å bestille;P

Skrevet

Så ut som det var mange fine inne på den siste linken.. Mere enkle og elegante kjoler.. Jeg er nemlig ikke så glad i mye dill dall på kjolene..

Det enkle er ofte det beste for meg.. ;p

Skrevet

:-))

vi er jo forskjellige, så skjønner at ikke alle liker sånne kjoler, men nå er det jo ikke sånne en bruker hver dag da

:-))

jeg har falt for veldig mange av de kjolene,men begrenser seg til hvor mange sånne kjoler som er nødvendig å sitte med...

Skrevet

Oi... var ikke meningen å lage den diskusjonen da.... syntes de var rålekre jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...