Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Men ikke ungen.... regner vel ikke med at noe skal skje i dag heller så mannen og jeg tar oss en tur på matine og spiser lunsj ute, mens frøkna er hos mormor og morfar.
petite fleur Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Oj, spennende....:-) Du får ta deg en god spasertur hvis du vil ha fart på sakene - men det vil du kanskje ikke? Håper du får en fin dag, okke som:-)
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Kos dere ;-) Hvis dere koser dere litt ekstra så kansje det skjer noe også......*humre* Håper du snart føder...tvi tvi!
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2008 Hehe, prøvde i går. Det var bare ubehagelig, så jeg tror vi dropper det. Kroppen min er ikke samarbeidsvillig lenger.
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 hehe..kjenner til det problemet ja... Det skjer når det skal skje.. :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2008 ja, sist gang skjedde det 12 dager over termin, så vi er innstilt på å vente litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå