Gå til innhold

Da er dagen her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ikke ungen.... regner vel ikke med at noe skal skje i dag heller så mannen og jeg tar oss en tur på matine og spiser lunsj ute, mens frøkna er hos mormor og morfar. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, spennende....:-) Du får ta deg en god spasertur hvis du vil ha fart på sakene - men det vil du kanskje ikke? Håper du får en fin dag, okke som:-)

Skrevet

Kos dere ;-)

 

Hvis dere koser dere litt ekstra så kansje det skjer noe også......*humre*

 

Håper du snart føder...tvi tvi!

Skrevet

Hehe, prøvde i går. Det var bare ubehagelig, så jeg tror vi dropper det. Kroppen min er ikke samarbeidsvillig lenger. ;)

Skrevet

hehe..kjenner til det problemet ja... Det skjer når det skal skje.. :-)

Skrevet

ja, sist gang skjedde det 12 dager over termin, så vi er innstilt på å vente litt... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...