<3 qleopatrice <3 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Jeg lurer på om noen har fått veldig tette barn ved bruke amming som prevansjon? Vi har hoppet av i svingen de siste gangene og den ene gangen var det usikker om han rakk ut i tide. Babyen min er 5 uker og jeg fullammer. På apoteket sier de at man ikke kan ta angrepille når man ammer...
Gjest ->>- Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Ikke jeg, men ja, mange har fått tette barn ved å bruke amming som prevensjon. Fordi amming ikke er prevensjon. Det er ikke "hoppe av i svingen" heller. Du kan fint bli gravid samme hvor kjapp han er med å trekke seg ut.
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Nei, mine er ikke så tette, og er planlagte begge to, men hvorfor skaffer du ikke minipiller?
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Altså vi hadde sex.... mannen var full og rakk ikke hoppe av.
Ksenia & Anjem Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 amming er ikke prevansjon..*ler* er det noen som faktisk tror det? hva med å bruke hodet ditt?
<3 qleopatrice <3 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2008 Jeg vet jo selvfølgelig at amming ikke ER prevansjon men jeg spurte om noen hadde blitt gravide ved å bruke det som prevansjon? Og ja jeg skal begynne på minipille når jeg skal på 6 ukers kontroll. Går faen ikke an spør om noe her inne uten at det kommer frekke svar!!!! Ikke svar hvis du synes det dumt spurt eller har frekke kommentarer...
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 Det er klart, gravid kan du bli, men det er vel egentlig veldig lite sannsynlig at du ble det av dette. Men du kan sikkert ta en test om en uke eller to for å være sikker. Og vente med å starte på minipillen til du er sikker:D Bare sånn for sikkerhets skyld. Men lite sannsynlig tror nå jeg.
SOMMER :) Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 Har to år mellom så det er forholdsvis tett. Var ikke akkurat planlagt. Men jeg kan ikke bruke prevensjon pga sykdom og vi husker godt den ene gangen da vi ikke brukte kondom og mannen min ikke trakk seg ut... :-)
SOMMER :) Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Forresten så ble jeg gravid da eldste var bare to mnd også. Men den gangen spontanaborterte jeg. Har visst lett for å bli gravid. Prøver å være veldig forsiktige nå. Er ikke klar for en til... :-)
Gurine Skrevet 12. juli 2008 #10 Skrevet 12. juli 2008 Det er vel kanskje en bitteliten mulighet for at du kan ha blitt gravid, men tviler litt siden det er så tidlig etter fødsel og du fullammer. Renselsen varer jo ofte opptil 6 uker etter fødsel, derfor det anbefales å vente med sex til etter 6 uker. Tviler litt på at man har eggløsning så tidlig etterpå. Men om det er mulig? Det kan vel hende kanskje? Men vil tro det gikk bra
<3 qleopatrice <3 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. juli 2008 Takk for GODE svar Jeg håper det gikk bra denne gang, vi vil jo ha en 3 unge men bare ikke så fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå