Gå til innhold

er det normalt og spotte i uke 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

spotter litt lyserosa. Er det normalt? har fått time til UL til mandag men jeg har ikke mulighet til å komme meg ut ditt på ul. Vet noen av dere om det er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som vet om det er normalt el som har opplevd det

Skrevet

Tja, er vel ganske vanlig å spotte litt når man normalt skulle hatt menstruasjon. Jeg hadde litt lyserosa en dag denne graviditeten i den uka, sist graviditet hadde jeg ingenting, og den før der hadde jeg mye (men da mista jeg og, så det teller nok ikke).

Lykke til:) Synd du ikke kommer deg på ul da, var veldig artig å se en liten bamsemums med fingre og tær som rocka rundt i magen i uke 8 husker jeg:)

Skrevet

jeg har fått bestilt meg taxi inn til mandag til ul endelig fikk jeg en mulighet til og komme meg inn ditt håper at jeg ser noe som lever og som ikke dødt.

Skrevet

jeg hadde det sånn i 2 uker(!!), i uke 7 og 8, før jeg endelig fikk komme til ultralyd. Og der fikk jeg se en liten en som svømte rundt, og hjertet slo som bare det:) du får holde ut til mandag, så tenker jeg det går bra:) lykke til!

Skrevet

det er vist heilt normalt å blø litt rundt uke 8, det er vistnok da det befruktet egget fester seg.

jeg venter 3. mann og har blødd litt med alle.

Men sjølvsagt både lurt og kjekt å få det undersøkt.

lykke til på UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...