Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 fyflate d er vondt og enda verre er d jo blitt etter at jeg sluttet på p-piller. Naproxen og ibux har hjulpet, men er vel ikke så bra når en prøver å bli d, da er d gravid, så da er d paracet og varmeflaske som hjelpe litt ihvertfall.... Hadde enda TR holdt seg borte leeeenge etter denne gangen!!!! jaja,d var litt sutring fra meg på formiddagen....
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Hei, hei, Huff, jeg føler med deg. Jeg vet ikke om det er sånn med deg, men jeg har merket at jeg har fått mye mer mensen-vondt nå etter at jeg sluttet på p-pillene. Da jeg gikk på p-piller varte det bare i noen timer, nå kan det vare i flere dager og det er mye mer vondt. Jeg får mensen på mandag...:-/ Klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 en del skrivefeil i første innlegget ser jeg nå, hehe.. Ja, d har blitt mye verre for meg etter at jeg også sluttet på p-piller. D er så godt som over nå disse smertene, men kjenner meg mørbanka nederst i magen... Håper mensen din ikke kommer på mandag da hvis du er prøver klem
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Uff, kjenner den der. Etter jeg fikk et barn er det verre enn noensinne. Og det varer i 2,5 døgn her:( BLæ-
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 hadde håpet d kanskje ble bedre etter å ha fått barn jeg, men kanskje ikke.....
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Alle sa det samme til meg, at det ville bli bedre etter å ha fått barn. Det BLE bedre, men det var vel fordi jeg begynte med p-piller rett etterpå. Nå synes jeg det er verre enn det har vært før, men det er mulig jeg bare husker dårlig... Vondt er det ihvertfall! Nei, jeg vil ikke ha mensen på mandag, men jeg regner med at den kommer for mannen var borte under el. Det er en *liten* mulighet for at han rakk det, men tviler sterkt. Så nå gleder jeg meg bare til mensen er ferdig slik at vi kan begynne prøvingen for fullt! :-D Klem
Gjest Tina-Mari Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 Hei jenter! Jeg har alltid hatt kraftige mens smerter, og hadde gjerne tatt takke med det nå...de smertene jeg opplever 5+3 uker på vei er værre enn noe annet jeg har vært med på før. Dumme meg så på youtube i sta om fødsler også... Ble litt svimmel da ja.. Trodde jeg skulle få "fri" for mensaktige smerter jeg nå i 9 mnd..men nei. Så ikke forvent en grønn blomstereng på andre siden jenter! Min er full av kaktusser og ugress.. Takk og lov for premien i andre enden av denne fæla enga.. (flotte metaforer gitt) hahahahaha!!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2008 jepp, satser på at d klaffer for oss snart da så vi slipper denne vonde mensmertene framover... Har begynt å tempet jeg nå, kanskje jeg finner EL ble operert for exu i april,og fjernet da ene egglederen,så legen sa at jeg muligens hadde EL annenhver mnd, veit ikke hva som er "sant" akkurat der,men.. har jo alltid hatt regelm syklus på 28dager, bortsett fra denne pp her, den var på 43, men trur kanskj wild yam'en klusser til litt. Den skal jeg ikke ta nå.. ihvertfall ikke før ETTER EL. Så får en vel EL teste litt også Lykke til da :)
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Mine ble verre. Men vet om mange som får det bedre. Etter et barn er alt verre her, sånn mensen-messig altså.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2008 #10 Skrevet 12. juli 2008 Tina-Mari er du gravid nå? Gikk jeg glipp av det på ferien min da? Gratulerer så mye. Jeg hadde ikke like ille smerter da jeg var gravid sist som mensen nå, me kynnerne i andre svangerskap er ofte verre enn i første også sier de.. he he:) Får bare holde ut og håpe på det beste.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 12. juli 2008 #11 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har også kjempevondt i flere dager. Må dope meg ned med smertestillende. Mye mer vondt enn før jeg fødte, og blør mye mer også
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. juli 2008 #12 Skrevet 12. juli 2008 Tar dere Ibux eller Alpoxen/Naproxen? De sier jo at det ikke er bra for prøvere... Jeg måtte ta en Ibux og to Paracett sist mens, ellers hadde jeg ikke klart å være på jobb.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. juli 2008 jeg har tatt naproxen to ganger tidligere i prøvinga, før jeg fant ut at en helst ikke skulle ta d. Denne gangen her tok jeg to paracet, hjalp litt, men ikke så godt som naproxen. Men har ikke noe lyst i å "ødelegge" prøvinga me å ta noe som kanskje ikke er helt heldig, derfor måtte jeg bare slite litt igår... men d er verdt d da, så lenge d sitter en spire snart :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå