Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Jippi!!! da var jeg over her - endelig! 28+1 idag og klar for siste trimester av graviditeten;) Begynner bra med ferie etter en dag til på jobb, så kan jeg kose meg med 2 ukers fri!
Mama B Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Hellu:-) herlig å se flere fra 2.tri her.. gikk over på tirsdag jeg, litt skummelt her inne, bare snakk om fødsel! :-D Men snart er det vår tur!
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 hei og velkommen hit. Har termin i oktober jeg å. det kan bli mye prat om slimpropp, overtid og fødsler her. men det overlever vi.
C@milla *EMIL* Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 hihi.. ja jenter, den følelsen hadde jeg også da jeg kom inn hit;o) Men en henger seg på etter ei lita stund ) Føler meg etterhvert veldig erfaren nå, er i uke34. Velkommen skal dere være!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 Hehe, ja det blir nok mye snakk om fødsel vil jeg tro, men ikke så rart siden vi alle nærmer oss. Fødsel e enda en liten skremmende tanke for meg, men må jo gjennom den.. Alle klarer det jo, så da kan jeg også, hehe!
C@milla *EMIL* Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 hihi, ja hold an på den tanken ) Grønn som jeg er, så tror jeg visst at dette kommer til å gå som en lek...eller noe slikt;o) Gruer meg ikke ser du, er jo litt spent, men har tanken om at en ser når en er der liksom..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2008 Ja akkurat, hehe.. Er jo første gangen så man har kanskje ikke den kjemperedselen! Man vet jo ikke hvor vondt det er og hvordan en fødsel kjennes ut. Blir nok verre senere, hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå