LoveIsInTheAir<3 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Sliter meg å finne navn til vesla, finner aldri det perfekte navn... Mellomnavn skal være Marie, hva er finest til mener dere da? Ilene Marie Sunniva Marie Thale Marie Iven Marie Helene Marie
~sjiraff~ Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Av disse alternativene var Ilene Marie det fineste synes jeg. Er Iven et navn?
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Av de alternativene: Sunniva Helene Likte ikke de andre...
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 Ja Vet om ei jente som heter det=)
anesam Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Jeg likte Thale best.. men liker igrunn ikke dobbel-navn da!
~sjiraff~ Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 Det har jeg aldri hørt før faktisk. Egentlig ikke Ilene heller, men det klang bedre i mine ører )
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2008 Det er både et gutte og et jentenavn, og det er bare 6 jenter og 9 gutter som heter det i Norge. Iven Opprinnelse arabisk Betydning vakker som ibenholt - kan også være som Iv Ive: eføy Beslektede navn Iben Statistikk Det er 6 kvinner som har Iven som første fornavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Iven som eneste fornavn. [ Statistikk: SSB ] Iven Opprinnelse fransk Betydning lille bueskytter Beslektede navn Iven Iva Statistikk Det er 8 menn som har Iven som første fornavn. Det er 6 menn som har Iven som eneste fornavn. [ Statistikk: SSB ] Jeg synes hvertfall det er vakker=) Vet også om ei Ilene, og falt for navnet første gang jeg hørte det=)
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2008 Alle søstrene har dobbeltnavn, så det blir det til denne tulla og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå