Gå til innhold

Termin i dag! ;)


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Og i og med at jeg ikke akkurat regner med å føde i dag så har vi fått barnefri og vi har snakket om å se en matine. Formen er grei, men jeg er fryktelig tung i kroppen. Hos legen i går var bt flott og urinen helt fin, så det jeg ligger helt klart og vipper.

 

Nå er det uansett maks to uker til jeg får se gutten min.

 

(Herk, sist startet fødselen med mensmurringer på morgenen, vasket hele badet utpå dagen og så kom riene. 35 timer senere var hun ute.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenk da, hvis du føder to uker etter og jeg føder to uker før så havner vi samtidig!! hehe... kanskje ikke noe å håpe på for din del da..... Men siden kroppen din har gjort dette før er det vel mest sannsynlig at du slipper å vente så lenge denne gangen...

Jordmoren min sa i går at jeg kan godt be manuellterapeuten som jeg går til pga bekkenløsning om å sette sånne modningsnåler på meg om en ukes tid...Det er jo litt spennende..Jeg har 30 dager igjen i dag. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Sessa.... jeg føger også med..c",)!! Imorgen drar jeg på ferie... (i 4 uker), men jeg skal heve meg på nett ved første anledning i ulike havner... Masse lykke til deg deg og dine... God sommer til alle dere andre også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som ikke får hetta med tanke på å gå overtid :-) Gleder meg til å komme inn her og se overskriften "LINUS HAR KOMMET" ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...