Gå til innhold

var dette en SA?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde EL den 24....skulle ha mensen den 8, mensen kom ikke.....jeg hadde vondt i korsryggen tre fire dager før mens og har fått ENORMT mye kviser (aldri hatt ei kvise i hele mitt liv og er 26). Da mensen ikke kom tok jeg noen tester men de var negative........men mensen kom 4 dager på overtid.....men den er ikke som en vanlig mens, den er slimete,skkkeli ekkel....blør en god del mer enn vanlig og den natten jeg fikk mensen hadde jeg så vondt i magen at jeg måtte sitte og såve. Hadde denne magesmerten i ca 24 timer (en natt og neste dag) Nå er den over, men har fotsatt den slimete mensen og en del mer enn vanlig. Nå lurer jeg på om dette var en kjempetili SA det er første pp. Kan EL bli påvirka av dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende det var en veldig tidlig SA ja.

Jeg hadde en syklus der jeg gikk 6 uker (alt var uregelmessig så graviditet var ikke noe vi tenkte på), og da blødde jeg vondt i 5 dager først, med masse store klumper og ekstremt vondt i magen. Og så blødde jeg videre i 4 dager mer normalt etterpå.

Jeg tror kanskje det var en SA jeg da.

Skrevet

Det kan være en tidlig SA ja, men siden testene dine var negative er det vel kanskje dessverre bare en kraftig mens

Er det første pp siden du sluttet med pillene? Kan jo være at kroppen reagerer på en annen måte og at mens forandrer seg når man ikke lengre står på p-piller

Skrevet

Jeg slutta på pillen 1 november....2007...så har vi vært trofast med kondomen frem til nå, dette er første gangen vi prøver....men hadde som sagt ikke noe pos test før denne blødningen, men har aldri hatt noe lignende før i mine 12 år med mensen.....kan jo bare være kroppen som reagerer litt på at jeg tenker oå baby og mensen og EL å IKM å alt det der at den bare klikka litt.....? det er kraftig blødning en da, jeg har 3 dager til vanlig, men bare farget utflod siste dagen, men nå er je på 3 dagen med lik blødning. Jeg kjøpte meg noen urte tabeletter i dag som heter noe med JAM.....husker ikke hva de het....de skulle være slik at man får sterkere EL og hjelper mot smrter i underlivet, samtidig så sa damen i butikken at de er bra for damer i alle aldre, de er lindrene på alt av innvendige smerter....skal prøve, (så leste jeg noen hadde skrevet at de utsatte mens og EL med de, og mannen jobber offshore, så hvis jeg utsetter den noen dager klaffer det med da han kommer hjem!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...