@LilleMy@venter nr3 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Er det noen av dere som prøver å bli gravid eller som har blitt gravid og som bruker babykomp? Har to gutter fra før å kunne tenke meg å få et barn til. Siden jeg har to gutter hadde det selvfølgelig vært ekstra morsomt om det kom en liten jente selv om gutt er like koselig. Det jeg lurer på er om babykompen viser hvilket kjønn det er størst sannsynlighet for å få avhengig av hvor du er i syklusen, eller om den først etter påvist graviditet viser hvilket kjønn det trolig er??? Noen som vet?
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Ja, den gjør det, MEN den sier motsatt av det alle her inne sier. Her inne sies det at har man sex i dagene før EL er sjangsen for jente størst, og om en har sex på EL dagen eller dagen etter, så er sjangsen størst for gutt. Dette fordi at jentesædcellene er bedre svømmere og lever lenger inni deg, mens guttecellene har kortere levetid. (Eller noe sånt?) Mener å huske at guttesymbolet blinker i dagene før EL på BC'en, mens jentesymbolet blinker på EL dagen, altså omvent. Correct me if I'm wrong, anybody?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå