Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Typen hennes kjørte i fylla igår og søsteren min satt på, han hadde hatt svææært høy fart, kjørt på en grusvei, kjørt utafor veien og totalvraka bilen! Ingen av de som satt på visste det at han hadde drukket! Da de kom seg ut av bilen hadde han trua en kamerat av de til å ringe politiet for å si at det var kameraten som hadde kjørt ut av veien! Etterpå så hadde han dratt med seg min skrekkslagne søster og trua denne kameraten til å kjøre de oppå fjellet! Der oppå så løper han rundt for å bli kvitt alkoholen, søsteren min vil ikke være med på det der men tør ikke annet!! Politiet har lett ute med hundestyrker i hele natt uten resultat..... Jeg fikk mld fra henne litt før 3 i natt om at hun hadde det greitt, men at hun ikke hadde strøm på tlf... Det har regna og blåst i hele natt og jeg veit ikke hvor mye klær hun egentlig har på seg.... Faan jeg er redd noe kommer til å skje med henne......
OneOfTheBoys Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Herregud det høres jo helt sinnsykt ut!!! Håper virkelig de finner henne snart, og at hun har vett nok til å hive han typen på huet og rævva ut av livet sitt etter dette!!!
~sjiraff~ Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Håper de finner søstra di i god behold, og at du dropper typen etter dette. Han høres jo sinnsyk ut..!
~sjiraff~ Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Men hvor er typen hennes da? Har han kommet ned igjen eller er han savnet også? Er det samme sak det står om på VGnett?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2008 Typen hennes er der oppe på fjellet han og! Prøver visst å løpe av seg alkohol i følge han som ble trua til å kjøre til fjellet! Håper han drar en viss plass etter dette...... Nei det står ikke på vg-nett men på adressa! Men der står det ikke helt rett for der står det bare at det er han som er savnet..... For guds skyld ikke skriv rett liksom.. http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1114481.ece
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 Herregud, for en idiotisk fyr! Håper det går fint med søsteren din - det er jo sommer, så vi får tro det ikke er så kaldt om natten.
minst Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Kanskje like greit at det står slik det står på adressa, så ingen tror hun har gjort noe dumt. Stakkars jente Håper de finner henne fort
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #10 Skrevet 12. juli 2008 Det er heldigvis sommer så de vil ikke fryse ihjel, selv om det kan bli litt ubehagelig og kjølig. Får håpe søsteren din kommer seg hjem igjen snart, eller at noen finner dem. En svært dumt og desperat handling av typen hennes, han vil nok unngå en fyllekjørings dom for enhver pris, men det der gjør jo saken bare verre, det er jo et direkte lovbrudd å stikke av fra et bilvrak på den måten. Så han der må nok regne med at de tar lappen fra ham og trolig får han noen dagers soning også som "pynt" på rullebladet. Hvis søsteren din har vært uvillig til å være med ham kan vi jo plusse på kidnapping og trusler....fine saker...høres ut som en "skarping" det der.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. juli 2008 Det har visst pissregna i flere timer i natt og hun har visst kun på seg en tights, miniskjørt og en tynn hvit kort genser..... Hun hadde visst blitt med frivillig oppå der,men da de hadde kommet opp dit så ville hun ned men det fikk hun visst ikke for han typen hennes.... Fadern... han må ikke vise seg for meg nei! Han skal være glad for at jeg akkurat nå bor 65 mil unna........
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #12 Skrevet 12. juli 2008 Er det hun som er savnet i Jotunheimen... ved Gjendesheim?
Cat.68 Skrevet 12. juli 2008 #13 Skrevet 12. juli 2008 Uff, han hørtes jo sjarmerende ut.( Håper de finner søsteren din i god behold.
Sylwania Skrevet 12. juli 2008 #14 Skrevet 12. juli 2008 du har vel sagt til politiet at du har hatt kontakt med henne? De kan jo muligens peile inn området der hun sendte meldinga fra i så fall...
dumme mamma Skrevet 12. juli 2008 #15 Skrevet 12. juli 2008 ved maurvangen. Nei, kan vel ikke være det, for hun hadde parkert bilen med fjellutstyr der selv.
cherry coke Skrevet 12. juli 2008 #16 Skrevet 12. juli 2008 Uff! Så ekkelt! Håper de finner henne i god behold snart! OG at han sjarmerende typen hennes får en kraftig konsekvens av det han har gjort og utsatt andre for.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 12. juli 2008 Nei det er på Steinkjer i Nord-Trøndelag dette skjedde... Han er 20 år og hun er 16..... Politiet vet det at søstra har sendt mld til mamma bla, og hun har sikkert sagt ifra at hun har sendt mld til meg... men jeg bor jo 65 mil unna, så blir jo verre om de må ha mobilen min..... Han idioten virka jo som en kjempetrivelig gutt han! Har kun vært kjempekoselig de gangene jeg har truffet han! Han skal være jææææævli glad for at jeg bor 65 mil unna han nå!!! De blir vel formelt meldt savnet regner jeg med nå snart.... må jo gå så så lang tid før de kan gjøre det.....
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #18 Skrevet 12. juli 2008 Å, herregud! Stakkars, stakkars 16 årige jente! Hun er jo bare barnet! Håper hun dumper han så fort de finner henne, og krysser fingrene for at hun er i god behold. SYKE kjæreste...!
4-barnsmamma :-) Skrevet 12. juli 2008 #19 Skrevet 12. juli 2008 Holde oss oppdatert da, dette var fæle greier! Rart noen kan få seg til å gjøre noe slikt!!!!!!! Krysser fingrene for søsteren din (han typen bør også finnes snart slik at han kan ta straffen sin...)!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #21 Skrevet 12. juli 2008 JA!!!! Åh, er så glad!!! Men vet ikke mer om hvordan formen hennes er og slikt enda!
melkekua™ Skrevet 12. juli 2008 #22 Skrevet 12. juli 2008 Det var gode nyheter ) Håper du får treffe søsteren din snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå