Gå til innhold

Kan dere anbefale en gave til en 3-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i 3-års bursdag og står litt fast her.. Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små figurer ala My little ponny (de minste hestene), Hello Kitty slott og figurer (129 kr på Brio), små disneyfigurer osv.

Hvertfall har det hvert gjenganger gjennom året her for snuppa. Hun leker masse med småfigurer.

Skrevet

Jente eller gutt?

Min gutt på 3,5 år elsker alt som har med filmen "Biler (Cars)" å gjøre. Ellers er jo Lego, bøker, spill etc greie gaver.

Skrevet

min (snart) 3 åring elsker også biler (cars). Ellers går det mye i ball og andre uteleker, klær er alltid kjekt å få! :)

Skrevet

Hvis det er til jente kan du kjøpe koppestell. Det får du kjøpt billig på Nille.

Skrevet

Jeg synes koppestell hørtes fin ut. Det er gutt, men det spiller vel ingen rolle?

Skrevet

Kom på np, det som har vær veldig stas på flere 4 års bursdager hvertfall er sånn stort brett med masse plastikk mat.

Skrevet

Hva med lekekjøkken? Puslespill, brannbiler med litt sirene osv er en slager for min gutt på3 år :-)

Skrevet

Hvis han synes det er fint med litt rosa på så er det ikke noe problem :o) mener at figurene er rosa/lilla og selve koppestellet er hvitt.

Skrevet

Koppestell er knall til en gutt på 3 år :) Det fikk en liten prins av meg da han fylte 3, og det er det han har lekt mest med i ettertid =) Kjønn spiller ingen rolle!

Skrevet

3åringen min elsker alt som har med biler(cars) å gjøre..:)

Skrevet

sånnen dings som blåser bobler. kjempemorsomt. Det finnes elektrisk hund som blåser ut bobler av munnen, ikke for dyrt heller ca. 100kr

Skrevet

Det ble rosa koppestell og han ble kjempeglad!

Takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...