Gå til innhold

Kan jeg elske mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært utro mange ganger, løyet til han.sviktet han.

Ikke har jeg spesiell dårlig samvittighet hellr. vurderer og gå i fra han.

er jo glad i han, men kan jeg virkelig elske han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, gjør vel ikke det.Hadde jeg elsket han hadde jeg vel vist det.

Skrevet

Du kan faktisk elske han.

Slik var jeg mot min mann, men jeg elsker han

Skrevet

er du utro elsker du han ikke.

Skrevet

Jeg var likens mot min. Men gikk inn for at jeg måtte slutte. Nå elsker jeg han mer enn før siden jeg vet jeg egentlig ikke fortjener han.

Skrevet

Jeg ville i hvert fall ALDRI vært sånn mot en person jeg likte bare bittelitegrann! Jeg synes det er respektløst og rett og slett å pisse på andres selvbilde!

Skrevet

huff..ja det er å pisse på andres selvbilde:(

men vi har jo barn sammen og alt er så vanskelig.

Skrevet

Det er ikke sant at viss du er utro så elsker du ikke mannen din.. Klart du kan gjøre det, men det virker ikke slik her. Og om du så elsker han så eier du vertfall ikke respekt for han, og det er ille nok i seg selv, og du bør ta en runde i hode og hjerte å kjenne etter om han virkelig fortjener å bli rundlurt slik som dette. Noe jeg sterkt betviler!!

Skrevet

Man skal være mot andre som man vil at andre skal være mot seg selv...

Og med dette i tankene så er det MYE jeg kunne tenkt meg å gjøre, men som jeg IKKE hadde akseptert at mannen min gjør, ergo gjør jeg det ikke.

1 eksempel; ble invitert på kaffe/lunsj på spisested med en ex....Han er dødskjekk, og kjempegrei, og vi vet egentlig ikke hvorfor det ble slutt mellom oss, men vi hadde litt ulike planer i hvert vårt land også ble det ikke mer..HAn har ikke dame nå, men vet jeg er i forhold...Ikke at jeg følte han prøvde seg på meg, jeg er IKKE forelsket i ham, og vet at det blir bare med denne lunsjen (eller, har vurdert å spleise ham med ei venninde...De ville passet godt ilag) Men selv om jeg vet alt dette så vet ikke sambo det, og jeg hadde IKKE likt at han dro ut for å spise med en av sine exer (iallefall ikke om hun var like pen som kvinne som min ex er som mann)...Hadde gitt ham lov, men ikkelikt det..Derfor lot jeg også være å dra på lunsj med denne mannen...

Skrevet

Du elsker han ikke høyt nok i hvertfall siden du konstant er ytro osv.. Ville gått ifra ham for hans skyld. Så kan han finne noen som setter skikkelig pris på ham.

Skrevet

Tenker litt det samme, men konkluderer med at jeg elsker mannen min selv om jeg må ha litt spenning innimellom. Noen ganger er det bare "må ha det, bare må ha det!" :)

Skrevet

slik tenker jeg også:)

elsker mannen min, men litt spenning innemellom skader ikke så lenge han ikke vet noe.

Skrevet

Det kan du nok, men jeg ville tatt et par skikkelige runder med meg selv og virkelig gått inn for å kutte ut utroskapen for godt, hvis du vil fortsette forholdet!

Skrevet

Nei.

Du elsker bare deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...