Gå til innhold

Hvorfor får damer barn med små menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis de får en gutt er jo sannsynligheten stor for at han også blir et knøtt. Det er da ikke særlig snilt å gjøre det mot et barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh??

Dette var det glupeste på lenge må jeg si...

Hva med de som velger å få barn med en mann med helt brune øyne da? ganske stor sannsynlighet for at barnet får brune øyne også, er det snilt da?

Skrevet

særiøst hva er det du mener??

at menn under 1,70 ikke kan bli fedre????

er selv sammen med en som er 1,70 og overvektig men elsker han uansett og sånn det ser ut til nå bli sønnen vår rundt gjennomsnittet i høyde og er ikke overvektig.

tror nesten jeg skal nekte alle par som kan få barn med rødt hår å få barn for det synes ikke jeg er noe pent, stakkars små

Skrevet

Det er vel sjelden menn med brune øyne har dårlig selvfølelse for det? Det er vitterlig mange menn som sliter med lav selvfølelse når de er unaturlig små.

Skrevet

Og du HI; er det virkelig snilt å overføre dine arveegenskaper til et barn? Med den iq du fremviser her så er jeg nok litt i tvil om det..........

Skrevet

hvorfor velger menn å få barn med dumme kvinner.....

Skrevet

Hahahaha!

Det er uforståelig at dere er så naive og rare at dere går fem på hver gang det kommer et innlegg for å provosere. Riktig så smart og gjennomtenkt reaksjon :-)

Skrevet

Jeg er faktisk enig med HI, elelr ikke det at korte menn ikke skal få barn.

Men jeg har aldri kommet til å fått barn med en liten mann for å si det slikt.

Liten mann= liten tiss= små barn

Skrevet

Det var da en merkelig konklusjon å komme med.

Liten mann= liten tiss= små barn? Har du erfaring på området?

Forøvrig hi, hva legger du til bunn for konklusjonen din? At menn under gjennomsnittlig høyde har et mindreverdig liv?

Hva med lave kvinner som får barn? Det er like stor risiko for at barna blir lave da også.

Burde lave mennesker slutte å formere seg?

Som svar på spørsmålet ditt så kan jeg si at noen mennesker ikke er fullt så overfladiske som deg, og velger ikke bort en bra mann fordi om han tilfeldigvis skulle mangle noen cm.

Ellers er jeg vitne til et stykk sønn med lav pappa som etter all sannsynlighet vil vokse godt over både mammaen og pappaen.

Jeg er også vitne til barn med lav mamma og pappa med normal høyde. De ligger langt under normal høyde i forhold til jevnaldrende. Men jeg tror de kan få et godt liv likevel gitt. Sa jeg at barna var usedvanlig vakre?Det de ikke har i høyden tar de igjen på andre områder.

Skrevet

Altså, jeg er 174, og pappaen er over 180..Men vet du, Lille Markus gutten vår er ganske så liten..Legen sa at de fleste på hannes alder var høyere..

Men hva så? jeg er ganske lang, far er enda lengre, men vi fikk en liten gutt..

skal jeg fortelle deg en ting?? det er bedre å være liten og søt enn stor og stygg;)

Skrevet

Det er slett ikke alle små som er søte, og slett ikke alle store som er stygge. for et dumt utsagn å komme med.

Skrevet

Jeg har barn med en såkalt liten mann, og kan forsikre om at han slettes ikke har liten tiss, tvertimot ;-) Barnet vårt er litt lavere enn gjennomsnittet nå, men kommer nok til å bli høyere enn både meg og faren når han vokser opp, siden min slekt har gener for det.

Venter forøvrig barn med en annen liten mann som har knøttliten tiss, og må si jeg er glad for at det blir en jente. Han hadde så store komplekser for høyden sin og andre ting at jeg ikke orket å være sammen med ham på grunn av det. Menn uten selvtillit er forferdelig usexy.

Skrevet

Var ikke det jeg sa: men det er bedre å være liten å søt enn stor å stygg!!!

Skrevet

Det er bedre å være stor og pen enn liten og stygg. Skjønner du ikke hvor lavmål det er med sånne kommentarer?

Skrevet

Heller kort av vekst enn "kort i skallen" i hvertfall...enkelte skulle had "avelsforbud"......

Skrevet

Som små menn da mener du?

Når skal dere idiotiske kvinnfolk skjønne at dette bare er en provokasjon, og dere går fem på som vanlig. I tillegg viser dere videre dumhet med å trekke konklusjoner om de mentale evnene til HI, basert på tre setninger konstruert for å provosere.

Det er ikke HI som er kortest i hodet i denne tråden gitt :-)

Skrevet

jeg har barn med en som er 170 ca.. hva så??? ikke det jeg bekymret meg for da jeg gikk gravid.. om ungen min oxo blir liten.. Herregud!

Nå er gutten 2,5år og han er høyere enn gjennomsnittet! ble sagt på helsestasjonen at de regnet med han ble rundt 180 som ferdig vokst! Så ser ikke problemet!

Jeg er MYE MYE mer redd for og få en unge med rødt hår!!! =O

ÆSJ!!!!

Skrevet

Enn å få banr med høy mann, det blir jente og hun blir godt over 1.80.....Er selv 180 og IKKE fornøyd, skulle ønske jeg var lavere...Men min mor valgte en høy mann, med høy slekt, og dermed har jeg gått gjennom hele barndommen og følt meg stor og stygg... Mamma er liten og hele slekta på hennes side er vel under 175 (kvinner og menn)..MEns på far siden er det få UNDER 175 og de fleste menn rundt 1.90..... Igen tvil hvem sine gener som har skylda

Dumme mamma som valgt å få barn med høy mann....

Skrevet

Da burde jo ikke små damer heller få barn, guttene kan jo arve de "lave" genene fra mor vet du HI...

Synes dette innlegget er det minst gjennomtenkte på lenge her inne.

Jeg har fått barn med en liten mann, han er 162. Nå har vi foreløpig bare fått en jente sammen, men jeg ville heller hatt en liten gutt som er lett å finne klær/sko til enn en stor/lang slamp... For det har jeg, han er snart 8 år, 140 høy, tynn som en spiker, bruker 37 i sko, er jo umulig å finne stilig barnetøy for ikke å snakke om sko i den størrelsen.

Pappaen hans er normalt høy.

Skrevet

Fordi mangfold er en fin ting HI:-)

Skrevet

Hehe, eksen min var 1 cm høyere enn meg, og vi har fått en sønn som er langt høyere enn den jevne tiåring. Så det er nok andre i familien han plukket opp høyde-dna`en sin.

Høyde har ingen betydning. Kjenner kortvokste kjempekoselige mennesker.

Skrevet

Ja, dette tenkte jeg VELDIG på da jeg "valgte" far til mine. JEG er liten selv, og valgte da en på 2 meter, slik at barna skulle ha et godt utgangspunkt.

Særlig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...