Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 noen som vet dette? hvordan kan jm si at jeg nå har 2 i ødemer? ja, jeg er hoven... i føttene hendene, armene og fjeset... men hvordan bedømmer de dette? når går man over til 3?
Polarlys Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Er ikke helt sikker, men tror de graderer fra 1 til 3, der en er lett ødemisk, to er merkbart ødemisk, og tre... ... ja det tror jeg er når man virkelig sliter - store ødemer altså... ...
edvina har fått en gutt Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Ødem graderes i tre: 1 ikke store ødemer, 2-oftest i både ankler, legger og hender, 3 oftest massive ødemer, gjerne også i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå