Gå til innhold

Sove bedre på mme enn mm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra og med natt til søndag har gutten min på 4 1/2 mnd begynt å våkne rundt 00-0030, da skal han ha mat. Har har vært kjempe utrolig hele natta denne uka. Ligget på puppen mesteparten av natta. Våknet for mat hele tiden (har da ligget i min seng). Må innrømme at jeg begynner å bli sliten av dette, blir ikke mye søvn på meg. I går kveld ga jeg ham nan2 for å se om det kunne hjelpe. Han fikk 200 ml, så litt pupp til slutt. Han våknet på samme tidspunkt, men da løftet jeg ham over i min seng og ga han smokk. Han sovnet igjen med en gang og sov til 5 i dag tidlig. Da fikk han mat og sov til 8, litt mat igjen og sover ennå. Altså bortsett fra den oppvåkningen ved midnatt så var natten nå slik den egentlig har vært i flere mnd. Kan det være at han sover bedre på mme?

Pumpet ut en del melk i går kveld så i kveld skal jeg prøve å gi ham det + pupp istedetet for mme og se hvordan det går.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

jeg hadde "blåmelk" og barnet mitt spiste aldri skikkelig fra brystet, sovnet alltid så hun ble aldri skikkelig mett stakkars..men når jeg gav henne en flske mme så ble hun iallefall skikkelig mett og sov derfor såklart myyye lengre.

Skrevet

Ja, det er vedigvanlig å gi en flaske mme på kvelden. Detville jeg fortsatt med, men så harjeg aldri vært så nøye på den amminga. Så lenge du ammer han dagen lang, så burde det holde med mm...

Skrevet

Men han er jo fornøyd resten av dagen, og har jo fullammet frem til nå siste uka hvor det har blitt litt mme i tillegg på kvelden. Innbilder meg at det kanskje bare er litt lite melk på kvelden. Men samtidig så har det j ikke hjulpet med mme påfyll. Men da han fikk flaska med mme først funka det jo.

Drikker ammete som bare det om dagen da i håp om litt økt produksjon.

Skrevet

Ja, vi får se hvordan det går i kveld da han får flakse med mm i tillegg til pupp. Er jo usikker på om han sover bedre på mme eller om det rett og slett ikke er nok mat, slik at han blir fort sulten igjen?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...