Gå til innhold

Hva skal jeg tro??????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok graviditetstest i går, en "first signal" tror jeg den heter...der kom det opp en sterk strek også dukket det opp en svaaak strek etter en liten stund?!? Tok samme type test et par timer etterpå, og det samme skjedde. Er ikke tvil om at der er to streker, men den ene er veeeeldig svak!! For å være mer på den sikre siden tok jeg to nye tester, av billigetester-typen...Der viste begge negativt resultat!! Hva Skjer? sitter å venter på at apoteket skal åpne, skal kjøpe CB-tester!!Er ikke 100% sikker på syklusen min, men skal i følge forrige syklus ha mens i løpet av helga...ingen menshar komt?!

Reiser til tyrkia på onsdag, og må ihvertaff bli 100% sikker til da...:-)

Noen som har en formening?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge etterpå kom denne streken da? Innenfor tidsrammen testen har?

Kan hende du er gravid. Ulike tester har jo ulik grad av sensitivitet.

Skrevet

Hei og takk for svar:-)

resultatet kom etter ca 5 min....Jeg tar uansett flere tester i dag så får jeg se om de også viser positivt, viss ikke, var det nok bare en feil...hmm...blir så usikker.....:-p

Skrevet

Om de kom etter bare 5 minutter så tror ikke jeg det var en feil på to tester samtidig akkurat. Hv a er vel sjansene for det?

Jeg tror du er gravid:D

Skrevet

Jei!! jeg hadde samme problemstilling i forige uke, skulle ha besøk av slekta....vin blir servert osv...må jo vite før man sier noe i hvertfall!! Jeg hadde EL den 24, og skulle hatt mensen den 8, mensen kom ikke....tok "first signal" men de var negativ, jeg tror ikke du kommer til å få et svar før den dagen du skulle ha hatt mensen, for det er ikke nok HcG i blodet enda...men jag fikk ikke en svak strek, det var IKKE NOE STREK over hodet, jeg så skikkli etter også..... så ble jeg klike utolmodi som du er e rnå....mensen kom ikke.....men dagen da familien skulle komme KOM mensen også!!! men 4 dager på overtid og mensen er skikkeli slimete og det er MYE mer blod enn vanlig og jeg hadde så vondt i magen den natten den kom at jeg måtte sitte å sove.....derfor tror jeg nå at jeg var gravid, men mista bare etter noen dager....er usikker, men det er jo sannsynlig, men alikevell så fikk jeg ikke noe utslag på testen likevell om det var etter IKM.

Skrevet

Hei:-)

Samme her, har avtalt lenge at vi skal være med venner ut i dag, så det spørs om jeg må finne på en unnskyldning....Ihertfall viss det blir flere positive i dag!!!!

Så merkelig at du fikk mensen på denne måten, spørs om det var en SA ja, er det ikke mulig å finne ut det i ettertid??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...