Gå til innhold

Gravid eller ikke,og testing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg bare lurer på en ting. Jeg skal ha mensen den 20,men har hatt en følse av at det kanskje kan være noe,hvis jeg tester meg nå vil den bli negativ nå uannsett? siden det er så lenge til mensen? Står på CB testen at man kan teste inntil 3 dager før forventet mens,men 7 dager er vel litt vel mye...søren den ventetia altså-skulle så gjærne ha vist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan nekte deg, men tviler på det har noen hensikt...

je gfølte noe fra dag 1.. men testet ikke positiv før nesten 4 uker etter...

Skrevet

ok,men testet du deg før da? og fikk du neg? Blir jo litt tullete når man prøver.

Skrevet

Min hadde slått ut forlengst, men det kommer ann på hvor fort du produserer hcg hormonet, dette varierer fra kvinne til kvinne. Dersom du leser på testen ser du at 3 dager før er det 72 % tester positivt, det vil jo si at du prosentvis har rimlig god sjanse før det:) Men dersom du velger å teste, blir det sagt at den gamle(ikke digitale) er mest sensitiv av en eller annen grunn.

NB

Det kan jo hende at du har hatt eggløsning før denne mnd, og da er det ikke sikkert at det er så lenge til IKM. Men bli nå ikke lei deg om den er negativ iallefall....den kan jo slå ut senere.

Skrevet

Jeg hadde eggløsning i følge eggl.test,og hadde endel sex da. Jeg minns å huske når jeg ble gravid m datra mi så testet legen meg(jeg teknte ikke på at jeg kunne være gravid engagn) og det var noen dager før mensen,men 7 dager er nok litt vel lenge,jeg får vel smøre meg med tålmodighet,prøve iallefall.

Skrevet

testet neg 2 ganger før positiv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...