lego Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 eller noe sant... Har den noe for seg eller er det bare oppskrytt???
melkekua™ Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Jeg spurte om det her for ikke så lenge siden. Jeg fikk få svar, men hun ene som hadde svart likte de ikke...de funket ikke for hennes barn i det hele tatt. Jeg har vurdert de, men funnet ut at her slutter vi på den gammeldagse måten (prøver med truse), er jo sommer så da er det ikke mye som blir vått.
lego Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Vi har prøvd en stund, og han tisser på do når vi spør han, men han sier ikke ifra selv ennå, derfor tenkte jeg at han kunne bruke disse til han skjønner at han må si ifra før han tisser/bæsjer... Har kjøpt en pakke, men blir det ikke noe greie på så er det ikke noe stress... Har egentlig ikke trua på at han kommer til å slutte med bleier riktig ennå, han virker ikke helt klar...
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har hørt at de er flotte og at i en del land er den type bleier vanlig å bruke på alle etter 2 år ca. Vi tenkte å bruke de etterhvert selv også, men han må jo kunne si ifra selv først her da. Eller ikke si ifra før, men kunne si "do" eller "tisse" osv. He he:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå