anesam Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Har siden igår hatt myyyye blankt slim (av og til litt rødt i det). Kan jo ikke være slimproppen vel? Har mensmurringer idag.... Er 38+4 idag. Noen som har opplevd det samme av dere kloke damer?
~sjiraff~ Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Synes det høes ut som slimproppen jeg. Mine propper har ikke sett ut som en propp, men vært slik du beskriver. Masse slim med striper av blod i. Lykke til!
anesam Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Takk for det! Er jo lov å håpe at det er noe på gang... Hvor lenge hadde du det sånn?! er slitsomt å bytte truseinnlegg heeele tiden!
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Jeg hadde mye slimete utflod i en og en halv uke før jeg fødte. Ikke noe blod, da. Vet ikke om det var slimproppen eller bare en forandring i utflod sånn før fødselen.
~sjiraff~ Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Begge mine slimpropper har gått i forbindelse med starten på fødsel. Kan ikke huske at jeg byttet så mye truseinlegg faktisk, tror mye kom på en gang og ikke holdt på over lange perioder...?! Herlighet så sinnsykt fort man glemmer.. :o/
anesam Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2008 Ja vi glemmer fort! men sist gang så jeg ikke noe til dette.. 1,5 uke høres lenge ut nå, men helt overkommelig! bare jeg ikke går sånn til 14 dager over termin!
minst Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 "Ekspertene" sier at innen 48 timer etter at slimproppen har godt starter fødselen på flergangsfødende. Dette stemmer med alle mine
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Den gikk på samme måte her, ikke noen "propp"....og jeg har født 4-8 timer etter den har gått. 3 fødsler, kortere for hver fødsel. Fik først vonde rier et par timer etter den gikk, før den gikk var det kun "tak" og murring av det lettere slaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå