Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og lurer på hva jeg og mini skal finne på i dag jeg..... Sambo har jobbet veldig mye i det siste, så han måfå sove ut litt, og jeg orker ikke å bare være hjemme....

Lurer på om vi ikke skal ta en tur til byen, men vet ikke helt om jeg gidder det ettersom det er fare for masse regn her i dag...

Kanskje jeg skal besøke pappa, eller mamma... hmmm....

 

Jaja...

 

Hva skal dere da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så greit med bestemmelsesvegring:-)

 

Mamma kommer snart og skal klippe gresset vårt (høres ut som jeg er skikkelig bortskjemt her nå - samboeren min er sengeliggende på 8. uka, mini og jeg er syke så da blir lite gjort), ser ut som Amazonas uti hagen nå ;-) Ellers skal vi vel drikke kaffe og prate visvas. I kveld blir det hjemmelaget pizza - og det er alt jeg har planlagt for i dag ;-)

Skrevet

Blir en effektiv runde med husarbeid når lillegutt tar sin første lur for dagen. Med både mannens og min innsats, så går det raskt.

 

Så blir det forhåpentligvis en tur ut. Trille og leke. Så koselig med alle 3.

 

Må på liten handletur også innom plantasjen, møbelbutikk + matbutikk.

 

Lage god mat og kose oss hjemme resten av dagen/kvelden :o))

Skrevet

Det hørtes ut som en helt grei lørdag det. :)

Skrevet

jeg og snuppa skal snart i butikken og handle litt mat og så hjem og smøre gode baguetter og steke vafler før mannen kommer hjem og vi settter kursen for sommarland i Bø :) gleder meg så masse til å se hvor glad snuppa blir når hun kommer dit. skal i parken i morra og i natt skal vi sove i telt og kose oss på tur :)

 

god helg til dere alle sammen :)

Skrevet

Jeg og mannen min skal til stavanger for å ligge på hotell, her skal besteforeldrene brukes;-) Vi er på ferie, og har ikke barnepass 10 mndr i året, så idag skal vi være kjærester:-) Min bestevenninne og mannen kommer også å skal ligge på hotell, et lite vorespiel på hotell rommet før vi skal ut å spise;-)

Skrevet

Vi skal hvertfall kjøpe garderobeskap, hente den nye vogna på posten og kjøpe maling til rommet til Benjamin så jeg kan begynne å male i kveld. Også må vi vel trille en tur med den nye vogna:-p

Skrevet

Dere får ha en flott helg alle sammen! :)

 

JEg sitter fortsatt her og lurer jeg.... :s

Blir nok å kjøre tur og besøke noen, det regner her...

Skrevet

vi skal på en liten shopping tur ( jeg og minste jenta ) før jeg skal levere hu til mamma og jeg skal på fest!!!!!:)

Skrevet

I dag skal campingvogna vaskes og pakkes, for i morgen tidlig setter vi kursen mot Årjäng. Så lillegutt og jeg har nok å gjøre i dag..... I kveld blir det tacorett og tv (for dårlig vær til å sitte ute :-(

Skrevet

I bryllup:o)

Skrevet

Mulig det blir en tur på stranda i dag =O)

Nyyyydelig vær!!!!! Sol fra skyfri himmel.Altfor kaldt til å bade her ennå, men vasse i strandkanten må man..=O)

Kanskje mini får dyppet tærne og, hihi .

Skrevet

Vi skal:

 

-gå tur

-handle mat

-få nye pinkoder til telefonen min som jeg har slått av og glemt kodene til + rota de bort

-rydde litt

-min mann skal jobbe ettermiddag

-kl. 19 kommer svigerfar med bussen fra vestlandet på besøk

Skrevet

Aner ikke, har kjempelyst til å finne på noe. Men samboer er fyllesjuk (tipper han ikke er ute av senga før 13-14 tiden) og bilen er på verksted :o( Så det begrenser mine muligheter. Kan jo selvøflgelig ta toget ett eller annet sted, men vet ikke helt hvor?!

Skrevet

Du kan komme hit så kan vi finne på noe sammen... :P

Skrevet

Ha ha, sjiraff, liker vedhenget du har fått på nicket ditt.....vet hva du snakker om!;-)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Vi reiser til svigers i dag, blir der til i morgen..så blir snuppa vår der igjen mens vi reiser til England på mandag...blir 1 uke vekke fra henne, men går nok greit..herlig med voksentid også:)

Skrevet

Jeg skal jobbe i dag og i morgen jeg..Heldigvis ikke så lange åpningstider nå i juli=)

Så skal vi til foreldrenen mine når jeg slutter,spise jordbær og kose oss..

Skrevet

Jeg skal ligge litt til i sengen før jeg må gjøre meg klar til dag nr. 2 med rockefestivalen på nabogården! =) Har barnefri hele helgen så jeg skal slå ut håret deLux! =)

 

Måtte bare rett hjemmom i natt å sove og pumpe puppen! :P

Skrevet

Vi skal til svigers på grillings =)

Skrevet

ingen verdens ting....for det er ingen ting å finne på....å samboeren er så sta...

 

 

 

*i ett uforutsigbarthumøravhormoner*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...