Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 men bare på papiet når jeg tørker meg.. er ikke mye, men jeg forbinder dette med noe "gale". alt er sikkert helt fint,men jeg klarer ikke slappe av.. er det hysterisk og møte opp på legevakta.. er så redd at jeg er skikkelig kvalm..
scoobydo Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Langt du er på vei!? Hadde lyserosa utflod da jeg var 7+0 forrige gang og det gikk så fint så Men ta kontakt med legevakta så henviser de deg kanskje på UL... Så slipper du å gå rundt å være engstelig...
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 nei, absolutt ikkje.. reis på legevakta hvis du føle at du vil ha en sjekk på d !!!! j hadde mye utflod og småblødninger sist gang, troppa opp både på legevakt og sykehus... greitt å sjekke .. men e blødde en del da...men va aldri noe galt. dem skjønte ikkje kor blodet kom fra, faktisk... hehe... e e visst litt pussig skrudd sammen...
småsmurf Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Det er ganske normalt å ha litt brun-rosa utflod når en er gravid, har selv hatt det i over en måned. Ikke nødvendig å ta turen til legevakten. Skulle det, mot formodning, være noe mer alvorlig, så er det jo uansett ikke stort å gjøre...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 stakk en tur innom.men var ikke så mye "help" og få... legen satt der bare og sa "mhm..ja..jaja.er ikke vits å sjekke, enten så går det gale eller så går det fint.." veldig beroligende.. *not* så da får vi bare vente å se... er forsatt litt rosa på papiret.. skulle bare ønske jeg fikk ett "vink" på ett eller annet..slik jeg slipper og bekymre meg unødig.. er 7+6 i dag...
gullet06 Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Huff ja, akkurat slik har j hatt d de 2 siste ukene. Men heldigvis har j blitt fulgt opp. Først trudde dem at j hadde mistet, men i Hcg prøvene steg. Så nå trur legen at j ikke er så langt på vei. J trudde jo selv at j nå er nesten 8, men legen trur kanskje imellom 5til6. Så vi får bare vente å se. Er så fælt å gå rundt å ikke vite. Så j vet godt hvordan du har d. Spurte du legen om å få ultralyd da???
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2008 han sa vel igrunn før jeg fikk sagt noe at det ikke var vits å ta noe UL enda..visst jeg begynnte å blø mer så kunne det kanskje være aktuellt me en UL for å skjekke..skjekka ikke urin eller noen ting.. har heldigvis ferie nå i 3 uker så jeg får slappa av..så har tenkt å ringe legekontoret på mandag..orker ikke gå og lure... det værste er å ikke vite..
gullet06 Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 D er utrolig vondt å ikke vite ja... Du kan jo be dem ta Hcg`n din på mandag da
mammaen til 2+1 Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Hei du... Jeg hadde 3-4 blødninger i uke 8... reiste til sykehuset for innvendig UL, alt var helt i orden.. (hadde en henvisning der inne fra før pga oppfølgning pga av risikosvangerskap) Gyn sa at det var veldig vanlig med blødninger rundt uke 8. Disse kommer fra området rundt fostersekken på grunn av alle forandringene. Små blodkar som sprekker og kommer ut som små blødninger. Trenger ikke være urolig dersom det ikke er store blødninger eventuelt om du får kjempevondt. Selv var jeg helt vrak... hehe.. vanskelig å ikke være bekymret =) Dersom du ikke klarer å slappe av ville jeg ringt legen på mandag og fått en henvisning til tidlig UL. Fastlegen er ikke like vanskelige som sykehuset/ legevakten. =) Lykke til..
alvilde Skrevet 12. juli 2008 #10 Skrevet 12. juli 2008 jeg er 19uker på vei,de 3 første måndene hadde jeg mye, rosabrun utflod.. legen min sa det var ikke uvanlig. men det skader jo ikke å ringe legevakten å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå