Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Dubbet kanskje av litt max 30 min! Er ikke heeelt sikker på om jeg er trøtt eller våken, liksom... Forloveren har tilbragt den siste uka på sykehus pga premature rier. De fikk stoppet riene ganske fort og de ga henne lungemodning... Så mesteparten av tiden har hun lagt der til pynt, kan man si... Men halv 3 i natt ringte hun meg gråtende og helt fortvilet. Hun hadde fått rier igjen! Så da heiv jeg meg i bilen og dro ned. Var hjemme igjen over 6 og da stupte jeg rett i dusjen for jeg var så frossen. Så nå etter en laaang og varm dusj og litt nattmat/frokost ser jeg ikke vitsen i å legge meg for det vil jo bare gjøre vondt værre! Uansett skal jeg kjøre til Jessheim, om ca 1 time, for å prøve brudekjolen min som jeg har ventet så lenge på! hehe Så her sitter jeg å jodler, da... Noen som vil jodle med?
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Uff, så kjedelig at det har startet igjen=( hvor langt på vei er hun? Jodler med jeg, her har jeg et latskap av en mann, hehe... vi ble enig i at jeg skulle ta mini i natt mens han sto opp med henne i dag tidlig. som sagt så gjort, og jeg var oppe med henne 3 ganger i natt. så våknet hun 6:30, men sto han opp? neeeida... så da måtte jo jeg det da... jaja, sånn pleier nå visa å gå til vanlig... så nå er jeg våken=) kaffetid snart, så skal vi gjøre oss klare, vekke sambo og så kjører vi Anniken ut til mamma, som skal være barnevakt i kveld mens vi feirer bursdagen til sambo med fullt kalas! =) (Han hadde bursdag for en uke siden, men bedre sent enn aldri!)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Ser lit i kryss så jeg fikk ikke med alt... Riene roet seg veldig, og da sa hun jeg bare kunnde dra hjem... Hun er vel i 31, snart 32 uke, så det er litt tidlig...
petite fleur Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Huff, stakkars venninnen din, håper babyen hennes holder seg inni magen litt lenger! Godt hun er ei venninne som deg som kommer ilende midt på natta da :-) Kom i snakk med en dame hos legen her en dag, hun ble så strålende glad da hun fikk vite at sønnen min som satt på fanget mitt var 8 måneder, for han var like stor som hennes 8 måneder gamle datter som var 3 måneder prematur.Hun sa at alle jevnaldrende var så mye større enn henne, og det stemmer nok siden sønnen min er liten av seg ;-) Så datteren hennes hadde i alle fall kommet seg veldig;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 Det var nok godt for henne å se, ja! Ja, vi får satse på at babyen ligger i magen noen uker til, iallefall! Men siden riene har satt igang for andre gang på under 1 uke, så spørs det om ikke denne lille jenta vil ut veldig snart... Hun er estimert til ca 1700 gram, så hun er ikke sååå veldig liten, egentlig... Yngste jenta hennes kom 3 uker før termin og var ca 2600 gram, så...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2008 Shit! Nå har jeg sittet rolig i en times tid og nå begynner jeg å bli ganske trøtt, ja! Uff! Opp og hopp! Skal jo dra om 15 min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå