Gjest Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Da har drittungen vært våken mer eller mindre i ett strekk siden kl 2030. Driiitkult. Har bare LITT lyst til å pælme den lille, knallrøde, hylende bylten ut vinduet kjenner jeg. *knurr fres*
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Kjenner igjen den følelsen der:o) Hvor gammel er den lille bylten da?
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Uff da, høres ikke bra ut Er det magen som plager lille jenta eller? Har du prøvd med sukkervann/minifom? Hvis du ammer så kanskje hun trenger mer mat i tillegg? Jeg måtte begynne med en flaske med mme på kvelden fra han var 3 mnder.... Lykke til
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Frøken bylt er snart 7 uker... (duverden som tiden flyr!)
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Hun er rett og slett bare en overtrøtt og viljesterk liten sak;) Jeg har så mye melk at helsestasjonen maser på om jeg ikke kunne tenke meg å selge til sykehuset. Og jeg har fått beskjed om å kutte ned på ammingen litt fordi hun legger på seg så mye og så fort. (mangler 200 gram på å ha doblet fødselsvekta! og har lagt på seg 30% mer en søsteren på samme tid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå