Småfolk Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Nå har det sparket i magen min mer eller mindre i ett siden kl. 22.00. 4 timer med kraftig sparking gjør meg gal! Greit nok når jeg sitter ås er på TV, men nå vil jeg sove! Jeg trenger å sove! Har forsøkt å vugge og synge. Prate og gå, men ingenting hjelper. Kan han ikke bare komme ut snart! Men da får jeg vel en baby som bare skriker hele natten da. Nå er jeg negativ altså, men jeg er lei. Er på overtid og vil ha kroppen min tilbake. Viss det er så himla dårlige boforhold i magen så kom ut da!!!
Glad tobarnsmamma Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Sparking betyr vel heller trivsel enn dårlige boforhold? ;-) Men jeg forstår at du var lei midt på natta. Håper du fikk sove til slutt.
Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar* Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Jeg skjønner godt at du blir litt lei Når du sier at du får en baby som bare skriker hele natten, har vi hatt en uoffisell undersøkelse på området som viser at de babyene som er veldig urolig i magen - blir veldig rolige når de kommer ut. Og omvendt. Det har så langt stemt på mine to, og håper at med den aktive krabaten jeg har i magen, at trenden skal fortsette Lykke til!
Småfolk Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2008 Hei dere! Takk for svar. Fikk endelig sovnet ja, ca. kl. 04.30 :-( Men heldigvis fikk jeg sovet litt på dagtid i går så da hadde jeg jo litt å ta av. Håper virkelig det stemmer med at aktive barn i magen blir rolige barn utenfor. For 6 timer med mer eller mindre intensiv sparking var litt vel mye synes jeg... Sjelden han er SÅÅÅ aktiv da. Er vanligvis mest aktiv fra 22/23 til 01 på natten og det kan man jo fint klare :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå