Gå til innhold

Når fant dere ut at dere var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke gravid enda, men jobber med saken:)

Lurer på når(Hvor mange uker på vei) dere fant ut at dere var gravid?

Og er man 2 eller 4 uker på vei hvis man finner det ut ved ikm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde mensen 8 jan- og skjønte at det gikk 5-6 feb. testet 7 feb. (puppene var så ømme og vi var i syden så det ble masse solkermsøring)

Skrevet

pos test 3 +2 uker

du er ca 4 uker når du finner det ut ved ikm, fosteret derimot er i sin 2 uke. lykke til med prøving:)

Skrevet

Jeg testet positivt 3+5.

Skrevet

Jeg testet positivt 1 dag før ikm.

3 dager før ikm var den negativ.

Skrevet

Var 4+2 eller noe sånt tror jeg;)

Skrevet

Det var på 17mai:) jeg var vel 4+ ett eller aent:) er 11+3 i dag:)

Skrevet

På meg fant jeg det ikke ut før jeg var i uke 7..

Hadde da tatt en test i uke 6 som var negativ..dette er veldig individuelt.

Lykke til =)

Skrevet

Jeg ventet mensen torsdag, og fikk den først svaaake positive graviditetstesten søndagen før ikm! :-)

Skrevet

Jeg fant ut at jeg var gravid 27.juni. Jeg har ikke hatt "ordentlig"mensen siden begynnelsen av mai, men hadde en form for blødning i juni og tok derfor testen sent. Er nå i 10.uke. Litt "godt" å fine ut av det sent egentlig, så blir ikke 1.trimester så lenge. :) Har oppført meg fint mens jeg var uvitende..hihi :)

Skrevet

Kan stille klokke etter mensen så da den ikke dukka oppvar det klart..

Da slutta jeg på pilla :-)

Da ble det vel 1 mnd på vei da..

Hadde bursdagen min den og hadde bedt inn til fest, dro på polet etter vin og på apoteket etter G.test..

Det ble ikke vin den kvelden...

Lykke til m prøvinga...

(forrige partner var jeg gift med og i full gang m utredning siden jeg ikke ble gravid på 2 1/2 år, rart igrunn

Skrevet

Takker for alle svar:)

Men hvor tidlig fortalte dere det til familie?

Jeg er i den situasjonen at jeg må omplasseres på jobb( fra jobbing skift på aluminiumsverk til kontorjobb på dagtid på samme arbeidsplass) Så da må jeg jo si det til sjefene mine med ddet samme jeg finner det ut. Og da får jo mine kollegaer vite om det, og da vet alle det.

Og jeg syns ikke det høres noe morsomt ut at alle skal få vite det allerede i uke 4 eller 5.....

Noen tips til hva jeg kan gjøre når dette blir en problemstilling? (Håper det blir det snart:))

Skrevet

Jeg testet positivt tre dager før IKM, men jeg visste at jeg var gravid allerede dagen etter at det skjedde...

Magen var annerledes alt dagen etter, og innen ei uke var gått var symptom to og tre på plass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...