supernint Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Heisann! Jeg er ikke gravid(men jobber med saken..) Har 2 spørsmål som jeg håper noen kan svare på 1: Lurer på om man regner uker på vei fra sist mens eller fra når befruktningen faktisk skjedde ved EL? 2: Hvis man f.eks finner ut ved IKM at man er gravid, er man da 2 eller 4 uker på vei? Lenge å holde på en slik hemmelighet hvis man finner det ut så tidlig. Kan jo ikke fortelle det hvis man kun er 2 eller 4 uker..eller hva?
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Terminen regenes fra første blødningsdag i siste mens. Tester du når du skulle hatt mensen, er du 4 uker på vei.Mens fosteret er 2 uker da. Ikke lett med disse beregningene, men en kommer fort inn i det.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Som hun over her sier fra første dag i siste mens man regner. Og man er da 2 uker mer på vei en fosteret er. Du kommer lett inn i det. Du kan kanskje bruke den terminkalkulatoren her om du lurer på sånn ca hvor langt på vei du er etterhvert. Den er veldig grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå