Gå til innhold

Hvor ofte bader dere bebin når de er 3-6 månder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ikke noe system på det.. Men vi dusjer noen dager i uka og bader ca en gang i uka.. Tar det litt etter behov.

Skrevet

Før vi innførte grøt badet jeg han annenhver dag, nå er han 4 mnd og 2 uker og bader hver kveld etter grøt. Blir så mye gris, selv med smekke at det er like greit å bade :-)

Skrevet

ca 2 ganger i uka. Har ikke begynt med grøt, da ;-)

Skrevet

Blir vel sjeldent mer enn 1 gang i uken.

Skrevet

da storesøster var i den alderen så badet hun hver dag. det har hun alltid gjort... lillebror på 2 mnd bader også hverdag..;)

Skrevet

Hver kveld=) En del av kveldsritualet og Sofia elsker å bade:)

Skrevet

5 mnd, bader engang i uken- oftest i helgen med dusjer sammen med meg 1 dag til i uken, gjerne 2 om det er varmt ute og han blir klam...

Skrevet

Likjepia bader hver kveld, gjort siden vi kom hjem fra sykehuset. Synes det er greit å få bløtlagt rompa litt etter en hel dag med bleie, og hun storkoser seg i badekaret da! er blitt en god kveldsrutine at jeg eller pappaen bader sammen med henne i storbadekaret, av og til alle tre (hjørnebadekar), og hun blir sint får hun ikke komme nedi fort nok ;) (badekaret i stellekommoden er blitt for knotete)...

Skrevet

bader snuppa annen hver dag jeg:)

Skrevet

2 ganger i uka i gjennomsnitt. Oftere hvis hun har svettet mye o.l. =)

Skrevet

Hver kveld når pappan er hjemme. Han har permisjon til vanlig, men jobber i sommer, så da blir det ikke like ofte. Men det er jo mest kos, ikke av nødvendighet vi bader så ofte. Selv om det er jo greit nå når hun får grøt..

Skrevet

Jeg skal vel ikke svare jeg siden Linus bare er 6 uker, men svarer likevel. Han bader hver morgen (men det hender en skjelden gang at vi hopper over)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...