Skrullemor Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Er det noen som har? Fant en dansk side som sender til norge. Blir det noe toll? Hvilken farge er stiligst? Lurte litt på røde. Link til siden: http://www.eshoes.dk/shop/ilse-jacobsen-2c1.html
~sjiraff~ Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 25% moms og muligens 10,7% toll (er hvertfall det på klær). Hvor bor du? Er 50% på Ski storsenter, var hvertfall i begynnelsen av uka.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Beige eller røde! ! Svarte var ikke så verst heller!
Skrullemor Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 Bor utenfor stavanger, så ski blir litt langt å reise...hehe! Pleier det å være noe særlig på tilbud rundt omkring da?? Likte de røde godt, en litt munter farge i gråværet=) Svarer det seg å bestille derifra eller kommer det på det samme som fullpris her i norge?
~sjiraff~ Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Nei, de har vel aldri hatt salg på de støvlene før. Men nå har det vært røykskade salg )
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Jeg tror jeg hadde bestilt. Da er man sikret riktig størrelse osv. ) Litt ekstra i form av toll osv hadde ikke jeg brydd meg om ) Er ikke hver dag en kjøper Ilse Jacobsen gummistøvler =) Og som sagt, jeg digger de røde =)
~sjiraff~ Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Koster de ikke rundt 1000 lappen i Norge da? På din side kostet de jo 750 norske + frakt + moms (25%) og da eventuelt pluss toll (10,7%). Med mindre du er heldig og de trekker fra dansk moms og merker pakken som gave. Kanskje ringe eller sende de en e-post først?
Skrullemor Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2008 Takker for svar=) Blir nok de røde ja, skulle nesten hatt regnkåpa til=) Men blir litt dyrt på en gang......:-)
Staark Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 Du vet at det er en egen Ilse Jacobsen-butikk i Stavanger?
Skrullemor Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. juli 2008 er det?? Takker for tipset for det visste jeg ikke. Hvor ligger den da? Og har de tilbud avogtil?
Staark Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 Den ligger i samme gate som body shop, bare videre innover noen meter, på motsatt side. Der har de både støvler, sko og regnjakker. Gikk forbi senest igår, og innbiller meg at det stod "salg" på noen regnjakker i vinduet, men jeg kan ta feil..ble helt blendet av alle salg-skiltene ellers rundt om i byen
Mina06+Mats09 Skrevet 12. juli 2008 #13 Skrevet 12. juli 2008 Noen som vet hvordan skaftet på støvlene er, er det "lure" snøring på de ller er det sånn at man kan vie de ut? Har blitt store legger, så er redd de ikke passer i skaftet! De var jo kjempekule, fikk lyst til å bestille meg selv=) De rød var drit kule=)
Dunder Skrevet 12. juli 2008 #14 Skrevet 12. juli 2008 Håper ikke du mente rød regnfrakk til røde støvler? Blir litt overkill. Gå for en annen farge på frakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå