Gå til innhold

Noen flere 2. el 3. gangs her, og som har fått jente??


lison

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er ønsket oppfylt hvis man får ett velskapt barn, men det er også slik at når man har en gutt så ønsker man at den neste skal være en jente, hvis man skulle kunne velge...... Det blir sagt så mye om forsjellige symptomer på gutt eller jente......, men er det noen her som har begge deler??? Og stemmer det at man er trettere hvis man bærer en jente???? Eller er dette bare sludder og vås??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en gutt og ei jente, og må si at de svangerskap var helt forskjellige. Kan ikke si noe i fht tretthet, men var mer kval med gutten. Dessuten var magene helt typiske guttemage/jentemage. Var egentlig aldri i tvil om hva det skulle bli begge gangene.

 

Det er kjempespennende. Jeg tror det blir gutt denne gang, men det kinesiske kartet sier det blir jente... Så får vi se om noen mnd om de an se det på UL.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gutt fra øfr og er dermed i smame båt, hadde jo vært gøy med ei tulle. Føler allerede at svangerskapet er veldig forsjellig. Er ikke så kvalm som jeg var, dette kan jo kommer senere. Fyser på junkfood og sjokolade, det gjorde jeg IKKE sist. Da var det frukt, spesielt grønne epler og farris!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gutt gutt jente gutt

alle svangerskapene var stort sett like tror jeg, kan ikke husle å ha merket no forskjell.

aldri vært kvalm eller noe..

 

spent på hva det blir denne ganga.. vært litt små dårlig til tider men ikke veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...