Gå til innhold

kostnader i forb med utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de utdrikningslageen du har vært i;

Hva har det kostet totalt?

Hva har vært inkludert i den prisen?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har stort sett betalt kr. 4-500,- også betaler forloveren ekstra kostnadene. Når jeg har arrangert utdr.lag har jeg også "tatt" ca. 500,- også har det kostet meg myye mer.

Skrevet

Da min samboer arrangerte betalte alle ca 700 kr

Skrevet

Betalte nettopp 750 for å være med på utdrikningslag.

Dekker Stena tur og middag for meg, + masse gøy for bruden!

Gleder meg og tenker ikke penger!

Skrevet

Hmm, så det er normalt at forlover betaler "ekstrakostnadene"?

Det passer veldig dårlig med vår nyinnkjøpte leilighet og at vi begge skal i utdrikningslaget :P

Jeg har som dere kanskje skjønner aldri vært i noe utrikningslag før og skal nå arrangere, så jeg er veldig usikker..

Skrevet

Har vært i kun ett.

Da betalte vi 300,- hver til forloveren på forhånd.

Laget gikk litt i underskudd, så alle betalte 50,- eller 100,- hver på utdrikkingsdagen.

Skrevet

Det har ikke vært vanlig i de utdrikningslagene jeg har vært i, der har alle spleiset på alt!

Skrevet

Er ikke bare bare og ikke tenek penger når man er 2 stk som skal i samme utdrikningslaget og brudgommens ønsker for dagen gir en pris på over 2000,- for oss to tilsammen. For oss er det en del penger.

Skrevet

okei, så jeg er ikke frekk når jeg foreslår å dele regninga på alle som er der? (utenom brudgommen selvfølgelig :P)

Skrevet

Har ikke vært i så mange, men det har kostst fra 360 - 1000 kr

360kr

Inkluderte italiensk lunsj med champagne i en park, og reker og hvitvin senere på kvelden. Det var myye mat og myye vin. Inkluderte forøvrig også penger til bruden (en oppgave hun fikk, tror det var 500 kr). Skjønner ikke hvordan forloveren klarte å få det så billig.

700kr

Opphold på spasenter (kun bruk av svømmehall og boblebad) + lunsj der. Leie av hytte og middag.

1000kr

Femkamp (utrolig gøy!!), mat og alt av drikkevarer. Vet at forloveren gikk litt i minus her.

Skrevet

Jepp, det skjønner jeg!

Mente det ikke sånn, det er lenge til utdrikningslaget er, men betalte i dag. Mente at jeg gledet meg og da tenkte jeg ikke penger som jeg sikkert ville gjort hadde det ikke vært for at jeg fikk lønn i dag og er "rik" til i morgen! Så alt klaffet bra :0)

Men jeg har valgt å ikke være med i urdrikningslag til folk jeg ikke syns jeg kjenner så godt og som skal ha rå dyre utdrikningslag...

Håper dere finne rut av det da, kanskje dere kan være med på en del?

Skrevet

HHer i huset hadde det ikke vært aktuelt at min samboer betalte mer enn de ander.Alle betalte likt...

Skrevet

I tillegg til dette måtte vi betale vår egen mat på en restaurant.

Skrevet

Har vært i mange utr.lag og vi har betalt 350-500,-

Det har dekket lunsj, middag, all drikke/mat til bruden, div. aktiviteter + snacks/kaker og sånt utover kvelden/natta.

Skrevet

Har aldri hørt at forlovere betaler mer (fritt for å aldri være forlover i så fall!).

Jeg har betalt henholdsvis 300, 250 og 600.

Har mange venner som av ideologiske årsaker ikke ønsker å gjøre utdrikningslag til et fråtselag. og det er faktisk ikkenoe problem å finne på morsomme ting so ikke koster så my.

Jeg synes Kr. 500,- bør være absolutt. jeg ville blitt pinlig berørt hvis mine venner skulle betale mer enne det.

Ville ikke dere?

Skrevet

Jeg synes Kr. 500,- bør være absolutt MAX skulle det stå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...