Gå til innhold

spørsmål litt utenom det vanlige=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i November døde en i familien brått og veldig uventet! Han var en veldig god og snill person.. veldig syk men alltid blid! =)

Han har alltid vært mer som en far for meg.. (han var ikke stefaren min altså) han gjorde alt for at jeg skulle ha det bra! plutselig ble han borte. dette har vel ikke gått opp for meg enda i det hele tatt! Men siden dag 1(da han døde) har jeg drømt om han.. gjør det veldig ofte! drømmer at han ikke er død.. drømmer jeg møter han, drømmer at han ikke kjenner meg plutselig og nå her om dagen drømte jeg at han ga meg en slags beskjed.. dette er jo helt sprøtt! men allikevel så kan jeg ikke glemme det.. men jeg blir gal av og drømme om han hele tiden! noen som kan se hva dette betyr? eller noe rundt dette i det hele tatt?? please?? lurer på om jeg blir gal!

22.01.88 er jeg født hvis det må være med=)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke 100 prosent sikkert. Men et menneske har energi rundt seg og i seg og det er ikke sikkert all energi forlater oss når kroppen dør. Når et menneske dør kan man ta inn energier fra de. Spesielt i starten føles det for meg. Har opplevd det samme som deg, jeg kan drømme og få beskjeder, noen ganger har jeg ringt vedkommende som skal ha beskjeden, fordi jeg bare må lette på trykket. Du er ihvertfall ikke gal. Som du sier så var han som en far,og da er han der nok ennå, bare på en annen måte.

Jeg har alltid hatt litt merkelige ting for meg og lurt på om jeg er gal, men jeg er blitt mer og mer fortrolig med at det er jeg ikke, kanskje følsom, men ikke gal. Ta imot det gode som kommer til deg, fordi det er godt. Ikke lett å snakke med hvem som helst om det, så jeg håper du møter mennesker som du kan være fortrolig med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...