Gå til innhold

Er så tv -lei.. Men blitt BIM hektet da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som er en av de største tv.slavene som er, har alltid på tv, og finner meg allti noe å se på. Men de siste ukene har jeg flere å flere kvelder faktisk ikke hatt på tv, og iallefall ikke på dagtid. Hva er det som skjer?? Blir nesten litt skremt av meg selv. hehe:) Er det rett og slett BIM som har skylda? Sitter her inne så masse at jeg glemmer tv, for ingen tvil om at jeg nå er hekta på BIM hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, me too:-)

el, har tv, data og popcorn her jeg da;-)

er myyye på bim og dib ja:-)

Skrevet

Ja pleier å ha tv også på i tilegg til bim. men ikke hatt det i de siste to ukene.. Har også fått dilla på popcorn så går en del av det..:)

Er det noe gøy på dib da? Er det samme opplegget som her? Har aldri vært der. Bruker en samme passord og nick og sånn??

Skrevet

ja, jeg har samme passord og nick ja.

og der bør du dra, mye mer liv der altså!

er en gammel traver i dette jeg, har vært på bim og dib siden 2004.

hehe...i alle tre svangerskapene, men holder mest til på dib for der er det mest liv og man passer inn selv om man "bare" har barn i magen og ikke fått de ut ennå:-)

når har du termin da?

Skrevet

Ja da må jeg inn å prøve det. Jeg er ikke så veldig gammel her. Meldte meg inni fjor i juni (ca), og var da inne noen uker men så mistet jeg og da var jeg ikke her før jeg fant ut at jeg var gravid igjen i februar i iår. Har bare holdt meg her inne, men skal som sagt prøve dib. Jeg har to barn fra før, men var aldri på bim da..

Jeg har termin 22.oktober, men skal ta planlagt k.snitt, så blir jo en stund før termin. Får ikke vite bestemt dato før kontroll i uke 36.

Skrevet

oki, så du er egentlig en racer i dette barnegamet altså:-)

koselig:) gammel de andre da?

mine er født i mars 04 og august 08.

har termin 3.november jeg da, så er ganske næretermin messig vi da:-)

Skrevet

Ja da er vi gansge nære i termin.Liker nicket ditt;) Mine er ikke så tette som dine, men de to første er født juli 02 og november-04, så blir det jo pluselig 4 år nå til nr tre. Ville jo hatt tre år, men det ble nå ikke sånn.. Har gutt og jente fra før og venter nå jente. Vet du kjønnet denne gangen?

Skrevet

haha, er ikke heeelt planlagt, ny mann sjø. og skulle egentlig vente iallefall 2 år og gifte oss først (gjøre alt riktig denne gang hihi), men etter bare 7 mnd så ble jeg gravid gitt.... men men, etter mye frem og tilbake gikk jeg med på å beholde, glad for det nå da:)

på vanlig ul klarte jordmor å se noe tut iallefall, men skal på 3d ul i uke 28-29 tenkte jeg og da forhåpentligvis får vi vite det. mannen har to jenter fra før så vi blir en stooor familie.

er så ærlig at jeg sier at jeg ønsker meg jente, men blir like glad for en gutt til også:-)

Skrevet

Ja da blir dere en stor familie:) Koselig det. Siden dette blir mitt 3.k.snitt så blir nok dette siste mann her i huset..

Ja jeg hadde egentlig ønsket meg gutt denne gangen, siden det var så lenge siden jeg hadde hatt liten gutt liksom føles det som. Nå har liksom jenta vært liten i snart 4 år..(om d va noe logikk i det) Men ble jo like glad når UL viste jente, og gleder meg som et lite barn på julaften, skulle ønske termin var nå snart. Er blitt veldig utålmodig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...