Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Vi har prata om det, men blitt enige om å vente litt, men de siste dagene så har jeg fått så veeeeldig lyst, sånn snart.. hehe.... måtte bare ha ut akkurat det.. håper han får lyst siden han er i bryllup uten meg i helga... hvis ikke aner jeg ikke hvordan jeg skal få hinta fram om det.. frieriet må jo være surprise ;D
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har også s utrolig lyst til å gifte meg nå! Elsker han så fantastisk høyt! Men vi skal gifte oss i høst, kan nesten ikke vente!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 ååh, så heldig du er!! :) da har du noe stort å se frem til :) sommeren går fort, vips så er den store dagen deres der Jeg får vente på frieri litt til jeg da...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Jeg vil også gifte meg,..eller allerhelst være gift Tror dessverre ikke vi kommer til å bli gift, da vi har totalt motsatte ønsker angående bryllupsdagen...:/ Får se det fra den positive siden, jeg skal likevel tilbringe resten av livet mitt med han, selv uten ring på fingeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå