Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mi lille tulle har alltid vært så treg med det fysiske..

F.eks vil hun ikke rulle så altfor masse rundt, eller reise seg.

Ikke har hun tenner heller, og hun er født 02.august 2007.

Ingen tenner heller.

Men hun har ikke bæsjet i bleia på fire uker (bare potte), og snakker som en foss.

(KA E DET???)

Åh, etter alle som maset på meg pga amminga som ikke gikk,så er det litt godt å se at lillevennen min fungererer likevel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det må jeg si =) Så deilig at hun allerede er i gang med potta!! Og tipper d er moro med all snakkinga :D

Skrevet

Bæsjer på potte og snakker som en foss og under ett år??

Jøss, det er jammen ikke verst.

Men snakker hun forståelig da, eller bare babler hun?

Skrevet

Må nok innrømme at hun mest babler!

Men hun har noen utbrudd som hadet og mamma og pappa og se der. (og i dag: KA E DET?? peker på ballen)

Men jeg syns det er så deilig at for en gangs skyld så er det noen hun (og vi) klarer bra. Ammet bare i fire dager, og alle andre babyer kan krype og gå og snu seg.

Skrevet

Ammingen har ikke noe å si på utviklingen da :) Skjønner du er stolt av henne.

Skrevet

åhh.. heldigrisen.. måtte vært mi tulla som aldri bæsja seg t.. starte no i sommer med å prøve bleie avvenning.. Så ser vi kordan det går.. men ho tisse å bæsje på do allefall en gang om dagen.. men alikevell masse i bleien åsså.. :)

Skrevet

Høres ut som det skryteinnlegget, men til mitt forsvar vil jeg bare si at min lille skatt ikke kryper heller..

Men de konser kanskje på forskjellige områder..

Skrevet

Hører stadig at de som er tidlig motorisk, ofte er trege til å snakke. Er jo selvfølgelig unntak, men kan virke som de konser mest om en ting av gangen - så plutselig skjer veldig mye på en gang. Er jo lov å skryte - er jo barna man er mest stolt av i hele sitt liv - så hvorfor ikke dele det? :)

Skrevet

Født med ei pille i panna:

-- Du har et usedvanlig stilig nick, og virker veldig hyggelig!

Hvordan har du klart begge deler?

Er veldig stolt av datteren min, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...