Gå til innhold

Shark Steam Blaster FRA TVSHOP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd denne. Det ser jo så enkelt ut og rent blir det også. Jeg er luta lei alle skjoller det blir på laminatgulvet mitt etter at jeg har vasket. Vasker først med litt vann og går over med tørr mopp etterpå, men skjoller blir det allikevel.

Blir glad om noen har prøvd den eller har andre råd å komme med for å bli kvitt skjoller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke produktet, men hvis det er trelaminat du har er det vel dumt med steam? Skulle tro sponet vil svelle av det

Skrevet

Er det virkelig ingen som har prøvd denne fra TV-shop altså:)

Skrevet

Har ikke prøvd akkurat den, men har en dampvasker fra kärcher som jeg elsker. Alt blir rent og man slipper å bruke såpe og sjit overalt :-)

Skrevet

Ok, takker for svar. Har bestilt en fra tv-shop og venter spent. Visste ikke at de hadde det på vanlig elektriske butikker også.

Hvor mye kosta din?

Skrevet

Har ikke sjangs til å huske det, mamma kjøpte den for maaaange år siden :-)

Den har fått litt juling opp igjennom åra, så må nok kjøpe en ny en etterhvert.

Bruker den til vask av hele huset, fra tak til vindu til gulv, i skap, kjøleskap og fryser og alle kriker og kroker.

Skrevet

Ja, det må jo være helt genialt med sånn steamer. Er luta lei av å vaske laminatgulv, som aldri ser rent ut selv om man har vasket. Blir alltid skjoller.

Skrevet

Den er foresten super til å rengjøre grillen med også :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...