♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Kurt Nilsen er dritt bra. Sitter hjemme alene med min lille mage og hører på Kurt Nilsen på full guffe. He he. Stor koser meg. Sønn min er hos tante og koser seg der og leker skal være der fram til søndagen... deilig...... Ja jeg synes det for jeg har ikke noen BF som tar ansvar og har sin sønn som avtalen tilsier. Og min mann er i 30 års slag. Jeg var der litt men ryggen, humøret og formen tilsa at jeg ikke skulle være der til langt på kveld. Derfor er sofaen mye bedre
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Har også hørt masse bra om den nye cden.. Kanskje jeg må gå å kjøpe den imårå så jeg har litt god musikk å høre på om kveldene. Skjønner godt du suntes det er herlig å ha barnefri fram til søndag. Uansett om barnefar stiller opp eller ikke.. Kjenner selv det er herlig å være alene, særlig nå som jeg er gravid. Lade opp batteriene som jeg bruker å si:) Liker sofaen min veldig godt jeg også. hihi:)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Sofa er et must under graviditeten. he he Hos meg så bruker jeg både sofa og senga masse. Kors ryggen har begynt å krangle så jeg må bytte på å sitte og ligge
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Har også en kors rygg og rygg og bekken generelt som krangler, og trenger også å bytte på sove og ligge stillinger. bruker sengen bare om natten og litt lenge på morgenen, på dag tid blir det bare sofa. Men tror jeg må ta meg en by tur i morgen å kjøpe litt god musikk. Det hørtes veldig herlig ut. Virker som jeg får en baby som er glad i musikk også. Litt ekstra spark når det kommer musikk på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå