Gå til innhold

4 barn med 4 fedre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei , er det noen her som har "en del forskjellig fedre" til barna sine? Trenger noen råd!

Jeg er 22 år og har 3 barn med 3 fedre, og nå er jeg gravid igjen, vil ikke ta abort, men vet ikke hva jeg skal gjøre, er så frustrert, fikk min første som 15 åring!

Trenger råd og støtte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde i alle fall begynt på prevensjon etter at du får den her.. vil tro du er ganske voksen av deg siden du fikk din første så tidlig..

du må nok bare prøve gjøre det beste ut av situasjonen og tenke positivt:) stiller fedrene til barna opp? sånn at du får litt avlastning?

lykke til:)

Skrevet

Hørt om kondomer? Mitt beste råd, er: BRUK DEM!!!

Skrevet

Tuller du eller, det var jo ganske produktivt..ta abort eller behold, sånn er vel den saken.. og etterpå er prevansjon en fin ting...eller avholdenhet...

Skrevet

kjære venne folkens... vedkommende ber om råd og støtte ..ikke hvilken type bekyttelse hun bør bruke.. må dere slutte være så trangsynte..

hvem som helst kan havne i slik situasjon....

jeg råder deg til å prate med amathea.. de har egen nettside om du kan gå innom å kikke litt på..

håper alt ordner seg... lykke til:)

Skrevet

Har en venninde som har 4 barn med 4 forskjellige menn, men hun er dobbelt så gammel som deg, da... Du vil nok bli forhåndsdømt av mange, men det blir du vel allerede med 3 forskjellige fedre...? Men hva andre mener er vel ikke det viktigste for deg? Det som har betydning er jo at du er en god mor, og at barna dine har det bra. Lykke til.

Skrevet

Hvem som helst havner slett ikke i en sånn situasjon. De aller fleste klarer nemlig å unngå det uten problemer.

Skrevet

Tror heller ikke at "hvem som helst" kan havne i en slik situasjon. Jeg for min del unngår det, ved å - uten at det er en frekkhet - bruke prevansjon. Brent meg èn gang, ja..

Men når det er sagt så vil jeg råde deg HI til å kontakte Amathea. Får du noen avlastning eller hjlep fra de andre fedrene? Håper dette ordner seg for deg, og det gjør det nok helt sikkert. Lykke til :-)

Skrevet

Mitt råd til deg er å lytte til deg selv: hvis du ønsker å beholde barnet, så synes jeg du skal gjøre det. La ingen andre diktere deg.

Er faren inne i bildet? Dersom han er det kan det være greit å prate litt med ham også ;-)

Jeg har selv 3 barn med 3 fedre, og jeg ser ikke noe galt i det. Det blir litt ekstra å holde styr på, med tanke på samvær, familieforhold etc, men jeg synes det går greit. Jeg ville aldri - ALDRI - byttet bort noen av barna med noe som helst.

Ellers ser jeg du er ganske ung, greit å ha energi når man er alene med barn ;-) Selv begynte jeg i en alder av nesten 22 og er nå straks 30 år, og merker jeg er glad jeg begynte når jeg gjorde, selv om det ikke var planlagt. Og skal du ha 4 barn alene trenger du energien, men det er jo verdt dety. Du må nok ellers regne med en del rare blikk, men hva så, det fødes allerede for lite barn i norge :-)

Ble litt stykkevis og delt her, men lykke til uansett, jeg skjønte det sånn på innlegget at du ønsker å beholde, så jeg sier bare gratulerer, nyt svangerskapet, og lykke til :-) Det går selv om det til tider helt sikkert blir litt tøft.

Forøvrig vet jeg også om andre som har 4 barn med 4 fedre, men de er også nesten dobbelt så gamle som deg og ho ene er gift med faren til yngste. Og jeg havner nok også i den situasjonen dersom jeg skal ha flere.

Skrevet

hei. vi er 4 søsken med 4 forskjellige fedre. Vi har vokst opp med en fantastisk mor. Våres fedrre har det vert litt opp og ned med da. men det er ikke mamma sin feil. Mamma har virkelig prøvd og få det til og fungere med alle, men desverre så har hun vert veldig uheldig.

Jeg har selv 2 barn med 2 forskjellige fedre nå. Jeg har hatt en fin oppvekst, men har alltid vært bestempt på at jeg skal ha 2 eller 3 barn og de skal ha samme far, men dersverre så gikk ikke det sånn. førstemann var jeg sammen med i 6 år og han jeg er med nå, har jeg vært sammen med i 3 år,(flytter fra han nå) så jeg skammer meg ikke. jeg er 26 år. en kan liksom ikke vente i mange år før en for barn om det er det en ønsker. bare for og se om forholde kommer til og fungere eller ikke. for det kan fint ryke etter mange år. så når en føler at forholde er noe som kommer til og vare og en ønsker og få barn, så synes jeg en skal satse på det. men selfølgelig så burde man jo tenke seg litt om når det har gått den gale veien flere ganger da. men jeg dømmer ingen jeg ikke kjenner.

Jeg har fått mange reaksjoner på at vi er 4 søsken med 4 forskjellige fedre. det er ikke alltid like gøy, men eg vet hvordan ting er og det vet ikke andre så jeg prøver og ikke ta med nær av det.

du vil nok alltid få noen ubehagelige komentarer på det, men jeg synes du skal gjøre det som du føler er riktig og ikke tenke på hva andre kommer til og synes om det. det er viktig synes jeg. ellers kan du få problemer med deg selv senere om du tar ett feil valg på grunn av andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...