Gå til innhold

Tips til utdrikkingslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen helger skal vi ha utdrikkingslag for ei venninne, og vi har aldri vært på noe sånn før, og har litt problemer med å komme på gode forslag om hva som kunne vært artig.

Er det noen med tips, så er jeg veldig glad for det!

Eller dere kan rett og slett fortelle hva evnt du eller noen du kjenner måtte igjennom på sitt utdrikkingslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde utdrikkingslag for min venninne for noen uker siden, og en av aktivitetene var synge inn sanger i studio. Vi syntes det var veldig morsomt. Er man en en gjeng så blir det ikke så kostbart per pers.

Skrevet

Siden vi ikke har studio i nærheten, er opptaksspiller et alternativ!

Og det var slettes ikke dumt :)

Skrevet

Da broren min gifta seg i fjord, hadde vi utdrikkingslag for kona hans. Hun måtte ha på seg sykkelutstyr (fordi broren min har vært syklist og har sykkelsporten som en av sine lidenskaper) og hun måtte sykle med forloveren sin fra sted til sted der vi skulle gjør diverse. Hun måtte selge kake og kaffi uttenfor en lokalbutikk for å samle inn penger til det hun skulle siden. Vi var å spilte golf og hadde leid inn folk til å gi oss en times opplæring (grunnopplæring). Var kjempe gøy. Etter det hadde vi piknikk med spekemat og frukt ute i skogen. Alle hadde kjøt en liten presang til bruden som hun skulle gjette hvem var fra. Forloveren hadde laget spørsmål til henne om broren min, slik at vi skulle finne ut om hun virkelig kjente han:) Var veldig gøy. Til slutt grillet vi og hadde en kjekk og artig kveld videre.

Har også ei venninde som gifta seg for noen år siden. Var på litt av utdrikkingslaget, men jeg måtte hjem til syk baby. Hun måtte være gatesanger husker jeg. En jeg kjenner måtte male bilder og selge:-) og ei måtte være aerobicinstruktør på gata.

Skrevet

Paintball

Selge noe for å skaffe penger til øl/konsert/fest...

Alle kjøper gave som bruden må gjette hvem er fra

Spa-behandling

Stå på vannski - hvis hun er den typen som ville syns det var gøy

Singstar

I mitt utdrikkingslag hadde alle venninnene mine kledd seg ut som menn/livvakter. Det var ganske gøy egentlig :)

Pass på at det blir et utdrikkingslag og ikke et utdritingslag :) Det er det viktigste tror jeg.

Skrevet

Mange gode tips her, jenter!

Utifra det med å synge inn i studio, har vi heller kommet på at vi skal kjøpe båndopptaker, og lage sang om mannen hennes, som hun selv skal synge inn. Og den skal vi spille av på selveste bryllupet :)

Hehe...kan fort bli artig! Skal ikke være direkte kjærlighetssang for å si det sånn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...