mamma mø & kråka Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 hei. er det noen som har vært i praha i slutten av november, har julegatene åpnet da?? har dere noen bra hotel å anbefale? helst litt sentralt, lurer på å bestille både fly og hotel gjennom norwegian, noen med erfaring??
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Ville bare si at vi reiser til praha på mandag. gleder oss skikkelig. Har bestilt hotell veldig sentralt, rett ved gamle byen. 3 nesten hele dager der, og betalte vel ca 2600 pr pers med fly og hotell, og frokost på hotellet. Hvis du går inn på www.kalinkatours.no finner du mye billig og bra! Sjefen min var der i November, og hun anbefaler det veldig. Hun sier at den byen bare må prøves! Var veldig fint der da og. Fine skøytebaner, og masse koselige uteplasser med varmelamper, og pels man kan sitte på ute:o)
mamma mø & kråka Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 jeg ser det er ca det det ligger på i pris ja. go tur, kos deg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå