Gå til innhold

gravid likevel!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk svar på hcg sjekk etter SA for 3 uker siden, og den hadde nå steget!!!!!...legen mener at jeg er kortere på vei enn jeg trodde før jeg hadde "SA"...skjønner ikke bæret, og var innstilt på at det hadde gått galt( selv om kroppen skriker at den er gravid)...

klarer ikke helt å stole på svaret, for det stemmer liksom ikke helt med mine beregninger, men...

de har utelukket exu også...

er jeg virkelig gravid likevel???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig?!? Hos deg er det visst mye mer frem og tilbake, enn det var hos meg! (syns jo jeg hadde det ille da..=)

Får håpe at spira sitter ordentlig, og fortsetter å klore seg fast! Lykke til! =) =)

Skrevet

Kjenner jeg får tårer i øynene på dine vegne..Blir helt rørt over alt som kan skje. Håper virkelig at alt er ok!

Skrevet

Høres ut som vi er i samme situasjon. Hcg prøvene har stiget, men ul tydet på noe annet. Men nå mener legene at j kan være rundt 5til6 uker. Ikke 8 som j trudde. Ny ul på mandag

Skrevet

SHIT DIAMANDA GALAS!!!!!! det er jo bare helt fantastisk!!!!!! Å stakkar deg du må ha vært så frustrert. Legene er ikke helt gode til tider...fikk jo høre av lege på volvat at det ble sannsynligvis en abort, og så viser det seg at utstyret hans bare var for gammelt for dro til majorstuaklinikken og der så de tvillinger!

LYKKE LYKKE TIL!!! SÅ GLAD FOR DEG!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...