Gå til innhold

Heia =O)


su-su-susa-i-hodet m/rampegutt

Anbefalte innlegg

Jeg fikk bare et innfall og tittet innom her for morro skyld, og jammen er det litt aktivitet her =O)

Hvordan går det med dere marsmammaer? Er smårollingene snille med dere?

Gutten min vokser som bare det; er rundt 9 kg nå, og ca 70 cm.. Han var kjempeflink å leke alene på gulvet, men nå er han blitt skikkelig grinete. Babygymmen blir bare kjedelig, og han kommer seg ikke rundt til de andre lekene, så tror han blir litt irritert! Ellers sikkler han som en helt, gnager på alt som er nært nok til å komme i munnen, har begynt med grøt( som han syns er kjempegodt), og er ellers en blid gutt..=O)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei =)

Moro å høre hvordan andre marsmammaer har det. =)

Her går det superfint. Snuppa mi er kjempeflink og så snill og god. Skal på 4 mnd ktr om 3 dager så får vite hvor stor hun er blitt da, men ingen tvil om at hun vokser. =) Babygymmen er ikke så interessant her heller. Nå skal hun bare rulle over på magen også blir hun irritert etter en liten stund fordi hun blir sliten. :) Første tannen kom i går så det har vært endel sutring og sikling de siste 2 ukene, men nå har det roet seg. Startet med grøt for noen dager siden og det synes hun er sååå godt. :-) Bare nyter å være hjemme med lille snuppa mi. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått tenner ennå, men hjørnetennene(!) oppe ligger som to hvite klumper i gommen.. =O) Liten blodsuger dette her.. hehe. neida, huff, det hørtes ikke mye koselig ut =S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde også hjørnetennene skulle komme først for jeg så dem slik du nå sier, men neida... :) Så kanskje lille "blodsugeren" din :-) får fortennner først alikvel... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

min legger nok ganske lite på seg.. =0(

skal på ekstra vektkontroll den 30, etter han bare la på seg 150g på tre uker..

Ellers går det bra, han ruller begge veier, og er begynt å legge bena mot magen og skyve seg fremmover. Så håper han er så liten siden han er så aktiv..

 

Tror første tann er på vei, sikler som et uvær, og en del sutring..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Oi sann, han er tidlig ute =O) Så morsomt da=O)

Så lenge han virker fornøyd så er det sikkert bare det at han er så aktiv.

Men skjønner jo veldig godt at du engster deg litt!

Hvilken dato er han født forresten?

 

Gutten min har 4 mnd dag i morgen, og har akkurat funnet ut at armene kan brukes til noe når han ligger på magen ;) så har begynt å løfte seg. Ellers vrir og makker han seg noe veldig, men får liksom ikke rompa med seg, men ligger helt vridd ellers, haha morsomt å se på da =O)

Gøy å se at de utvikler seg og mestrer nye ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...