Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var baby da dere begynte?

Når er det best å begynne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norges livredningsforbund anbefaler på sine nettsider (som jeg ikke husker adressen til nå, men du kan jo prøve å google det) at babyene er minst 3mnd. Vi begynte ikke så lenge etter mini ble 3mnd og han elsker å bade:-D

Skrevet

Her kan man begynne når de er 6 uker, og man er veeldig forsiktig med dem i vannet. De ligger bare med litt av kroppen i det varme vannet mens vi beveger dem rolig. Vi begynte når han var 9 uker, han er nå halvannet år, og vi går der fortsatt 1 gang i uka. Han elsker å bade, tar sklia uti på dypet alene (jeg står klar å drar han opp av vannet så ikke hodet er så lenge under, hehe) hopper uti selv, og er absolutt ikke redd for vann på hodet/i ansiktet. Han har lært seg å dra seg opp av vannet selv, og når han faller uti snur han seg automatisk mot kanten for å "redde seg selv". Syns det er viktig å lære om å ha respekt for vannet, samtidig som man ikke er redd det.

Skrevet

Vi har fått plass på babysvømming fra august av, da er han nesten 6mndr når vi begynner.

Husker med førstemann så var han ca 10uker da vi begynte, fikk ikke begynne før det.

Men nå er jeg litt skeptisk siden han har fått atopisk eksem, så vet ikke helt om vi skal gå på kurset.

Skrevet

Nei, hvis det er allergier i familien anbefaler de det ikke om de reagerer på det. Vi har allergi i familien, men valgte å prøve, gikk greit her (ser det ut til)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...